Sjef Vinken Geplaatst: 13 januari 2016 Rapporteer Geplaatst: 13 januari 2016 Vanavond ben ik maar eens lekker aan het schetsen gegaan om mijn ideeën een beetje vorm te geven.Ik speel met de gedachten eens een mooie membraan schakelaar in een aluminium drager op mijn stuur te maken.Deze zou dan de meest voorkomende functies moeten hebben zoals knipperlichten, start button enz. Vanavond maar eens war zitten schetsen en ouderwets knip en plak werk verricht.
Harry Bouma Geplaatst: 14 januari 2016 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2016 Hoi Sjef, Aan zoiets zit ik ook nog te denken, ben zeer benieuwd hoe dit gaat worden.
Menno Groenendaal Geplaatst: 14 januari 2016 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2016 Ik heb het met een krulsnoer gemaakt. Dat vind ik persoonlijk betrouwbaarder dan een sleepcontact
Menno Groenendaal Geplaatst: 14 januari 2016 Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2016 Zo ziet mijn stuur eruit. Het grijze draadje is inmiddels weg gewerkt.
Sjef Vinken Geplaatst: 14 januari 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 14 januari 2016 Idd Menno, Sleepcontacten zijn leuk voor spelgoedtreintjes.Zover ik tot nu toe heb gezien en kan bedenken is een krulsnoer inderdaad de beste optie. Ik begin eerst maar eens met het bepalen van de opties welke ik zou willen schakelen.Vervolgens eerste het membraan ontwerp maken en uitwerken en aan de praat zien te krijgen op een arduino bordje.
Paul van der Knijff Geplaatst: 16 januari 2016 Rapporteer Geplaatst: 16 januari 2016 Ik heb de richtingaanwijzers op het stuur. Dit lijkt aardig maar met al die rotondes vind ik het niet fijn, ik moet te veel nadenken welke knop je moet gebruiken. Ik zou het niet nog een keer zo maken. De andere knoppen zijn geen probleem.
Benoit Lemage Geplaatst: 23 januari 2016 Rapporteer Geplaatst: 23 januari 2016 Super knap. ik heb ook vier drukknopjes gemonteerd. Voor de richtingaanwijzers (pinkdoos van signal dynamics), claxon en waarschuwlichten. Wel niet met sleepkontakt. Super tevreden.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.