Lambert Smit Geplaatst: 6 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 6 december 2015 dag allemaal, ik zit te denken om een motor(fiets) uit Amerika over te laten komen. heeft één van jullie ervaring hiermee? t is een ding zonder kenteken, komt er ook niet op groeten Lambert
R van der Ende Geplaatst: 14 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 14 december 2015 up de usa forums in nederland vind je daar meer over dan kunnen ze je motorfiets misschien als containervulling gebruikendan betaal je maar een deel zo is mijn motorblok ook hiergekomen namelijk maar je moet we geduld hebben
B. Meewisse Geplaatst: 14 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 14 december 2015 Benader Marlog Car Handling even. Heb ik een vrij goede ervaring mee.
harm Geplaatst: 17 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 17 december 2015 fedex en dan kan je bij mij om de hoek je motor ophalen en je lasapparaat ook
Lambert Smit Geplaatst: 8 januari 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 8 januari 2016 Hoi Harm, ik kom snel een keertje bij je langs! maar ja, wie gaat dan ook van de route af wonen...
Lambert Smit Geplaatst: 8 januari 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst: 8 januari 2016 Oh en iemand binnenkort nog naar Engeland toe? ben van plan om daar een driewieler aan te schaffen. Motor is niks geworden, lokaal iets gekocht, een AJS 31 uit 1961...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.