Bas Bais Geplaatst: 4 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 4 december 2015 Beste Clubleden,In januari zal de eerste Polyester meeting Regio oost plaatsvinden.Dit zal door mij in samenwerking met onze adverteerder Petiet VVK worden georganiseerd.Wat kun je verwachten?Een presentatie over polyester reparaties of lamineren.Tips, tricks en evt hulp voor jou specifieke toepassing aangeboden door Ton Petiet (eigenaar Petiet VVK)Wellicht nog wat meer, maar daar kom ik nog wel mee!En uiteraard natuurlijk een hoop kitcar gezelligheid.Locatie:Bij mij thuis in Borculo in de garage ivm grote verbouwing bij Petiet VVK zelf. Deelnemers krijgen persoonlijk een berichtje via de site met het adres! Datum:Zaterdag 16 Januari van 11 tot 17:00Meld je officieel even aan in de onderstaande poll aanmeldinghttp://www.kitcarclub.nl/forum/index.php?/topic/6897-kcc-polyester-meeting-regio-oost-16-januari/Groetjes BasHieronder de inschrijvingen tot nu toe!Willem van der Velde ( niet op 9-01!)Jan GijsbertsRudie HeikensBas BaisHenk DroppersRudi BloemBen van Ganswijk (nog even afhankelijk van datum)Peter HuijtsMathieu KrabbenborgArjen Stomps (23-01 niet)Rob BakkerHarm BoermaJoey vd BogaertMartin NieswaagHarry BoumaThimo JansenMartin ScheepbouwerWim van DierenGust StormeBertram BakkerDick Barendrecht
Willem van der Velde Geplaatst: 5 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 5 december 2015 Bas strak plan schrijf mij maar vast in .Mits het 9 - 1 wordt dan zit ik op circuit Zandvoort Gr Willem van der Velde
J. Gijsberts Geplaatst: 5 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 5 december 2015 Hallo Bas, Je kunt mij ook al toevoegen aan het lijstje.Je stelt dat het een presentatie over "polyester repareren" of "lamineren" wordt.Mijn voorkeur gaat uit naar "lamineren" GroetenJan Gijsberts
Rudie Heikens Geplaatst: 5 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 5 december 2015 Ik heb ook interesse!Ik heb schade aan beide achterschermen van m'n VM die deze winter gerepareerd moeten worden.Zal ik ze meebrengen?
Bas Bais Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 5 december 2015 Ik heb ook interesse!Ik heb schade aan beide achterschermen van m'n VM die deze winter gerepareerd moeten worden.Zal ik ze meebrengen?Yes neem maar mee Rudie!
Rudi Bloem Geplaatst: 5 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 5 december 2015 Hallo Bas Een leuk idee, lijkt mij wel wat.
Peter Huijts Geplaatst: 5 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 5 december 2015 Schrijf mij ook maar in, hoewel ik redelijk kan knutselen met polyester en glasmatjes denk ik dat ik nog wel iets kan leren op dat gebied.Met vriendelijke groet,Peter
M.Krabbenborg Geplaatst: 6 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 6 december 2015 Hallo Bas,Voeg mij ook maar toe aan het lijstje. Leuk.Groeten Mathieu
Arjen Stomps Geplaatst: 6 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 6 december 2015 Hallo Bas,Ik wil ook graag wat over polyester leren en kom graag.Afhankelijk van de tijd zou ik alleen 23-01 niet kunnenGroet,Arjen
Rob Bakker Geplaatst: 6 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 6 december 2015 Hoi Bas,Ik zou ook graag van de partij willen zijn.Groet, Rob
Joey van den Bogaert Geplaatst: 7 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 7 december 2015 Aanwezig met Kitcar (mits er geen pekel op de weg ligt, het regend of dat de auto niet uit elkaar ligt ivm winterse reparatie werkzaamheden)
Martin Nieswaag Geplaatst: 10 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 10 december 2015 bij deze ik graag ook
harm Geplaatst: 11 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 11 december 2015 moii martin dan rijden we samen
Harry Bouma Geplaatst: 11 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 11 december 2015 moii martin dan rijden we samenKan ik ook mee??
Thimo Jansen Geplaatst: 11 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 11 december 2015 Leuk idee, ik ben erbij. En als het niet heel erg tegenzit inclusief Striker.
Martin Scheepbouwer Geplaatst: 13 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 13 december 2015 Ik kom ook moet nog de motorkap van de TIGRIS TDI verbouwen !Als dat zou kunnen ben ik ook klaar met de auto.gr Martin
Wim van Dieren Geplaatst: 13 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 13 december 2015 Hallo Bas, Lijkt mij ook leerzaam dus kom ook graag. gr. Wim
G. Dieren Geplaatst: 16 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 16 december 2015 Kan helaas niet. Gerrit.
Gust Storme Geplaatst: 22 december 2015 Rapporteer Geplaatst: 22 december 2015 Is er nog een plaatsje? Indien ja mag je mij erbij zetten
Bas Bais Geplaatst: 24 december 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 24 december 2015 Is er nog een plaatsje? Indien ja mag je mij erbij zettenTuurlijk Gust,Je staat er bij!!
Bas Bais Geplaatst: 26 december 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 26 december 2015 Beste deelnemers, Ik was even vergeten dat we bij een KCC evenement altijd netjes aanmelden via ons poll systeem Zouden jullie deze nog even willen invullen, dan hebben we een duidelijk overzicht van wie er allemaal komen. Zoals het er nu naar uit ziet, komen er een hoop gezellige mensen en zitten we zoals jullie zien al op bijna 20 deelnemers! Schrijf je dus nog even in via onderstaande poll http://www.kitcarclub.nl/forum/index.php?/topic/6897-kcc-polyester-meeting-regio-oost-16-januari/ Groeten Bas
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.