Rudi Bloem Geplaatst: 5 november 2015 Rapporteer Geplaatst: 5 november 2015 Hallo allemaal Kan iemand mij vertellen welke remschijfen op een weldfield SEIW uit 2009 en welke rem klauwen?Ik denk dat de blokken verglaas zijn .alvast bedankt Gr Rudi
B.van den Heuvel Geplaatst: 5 november 2015 Rapporteer Geplaatst: 5 november 2015 Hi Rudi, Standaard = Ford Taunus http://westfield-world.com/alternativeparts.htmlBeste remblokken: Ferodo DS2500 Mvg B.
Rob te Boekhorst Geplaatst: 6 november 2015 Rapporteer Geplaatst: 6 november 2015 Hoi Rudi, Misschien handig om even erbij te zetten of het om voor of achter gaat. En ook even een foto van de klauw(en). Bij mijn Westfield bj 2010 zitten voor de achterremmen van een Landrover Discovery en achter de achterremmen van een VW Golf. Kan best zijn dat bij jouw Westfield ook wat anders zit dan 'standaard'. Gr Rob
Joey van den Bogaert Geplaatst: 6 november 2015 Rapporteer Geplaatst: 6 november 2015 Zoals Rob al zegt inderdaad foto's. De mijne (2010 gebouwd) zitten achter VW klauwen op en voor AP Racing klauwen met 4 zuigers om het een duidelijk te maken.
Rudi Bloem Geplaatst: 10 november 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 10 november 2015 Hallo allemaal Het gaat om de achterremmen maar zat]l dit weekend er een paar foto's van maken.alvast bedankt. Gr Rudi
Joey van den Bogaert Geplaatst: 12 november 2015 Rapporteer Geplaatst: 12 november 2015 Rudi,Ik lees het nu terug en tekst klopt totaal niet...Als het fusees zijn met donorlagers en naven dan zijn het peugeot 405 schijven. Deze zijn vrij plat. Als het met volledig nieuwe fusees zijn kan ik je helaas nog niet verder helpen...Joey
Dirk Strikwerda Geplaatst: 13 november 2015 Rapporteer Geplaatst: 13 november 2015 Vroeger (dus tot 5 minuten geleden dus) dacht ik dat alles bij Westfield standaard was...Landrover, Ford, Peugeot, VW. Geen last van sjoemelsoftware hoop ik
Gerard Mulder Geplaatst: 26 november 2015 Rapporteer Geplaatst: 26 november 2015 Bij mij zit er sinds 8-8-2013 Bosch 0 986 469 810 -4GN op (Ford) gr. Gerard
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.