Ga naar inhoud

KCC op de koffie

Joey van den Bogaert

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Allen,

Na het bezoeken van evenementen zoals Klassiekers op de koffie en Cars and coffee leek het mij leuk om een KCC op de koffie te organiseren. Na de enthousiaste reacties heb ik een leuke locatie gezocht.

We zijn vanaf 11:00 uur welkom bij Museumcafé De Kribbe in Wilp (Tussen Deventer en Zutphen op 10 minuten afstand van de snelweg A1) op zondag 16 augustus 2015.

Naast de koffie, thee en lekkernijen is er ook een mogelijkheid om er te lunchen (voor eigen rekening).

Dit is een evenement zonder toerrit. Zodat je niet de hele zondag aan een meeting kwijt bent.

Eventuele vragen kun je d.m.v. een reactie hieronder stellen.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Aangemeld ; goed geregeld mensen !!! Tuinhek open. Onder de A1 door en binnen 2 ltr peut ben ik er !! Mooie locatie

Hoe laat zijn jullie er ?

Geplaatst:

Begint 11 uur tot 13 uur? Of tot het niet meer gezellig is of de koffie op is.

Geplaatst:

Goedemorgen,

De weersverwachting afgelopen week leek heel goed. Droog. Als je nu kijkt lijkt er regen te komen. Als je het risico van van nat regenen wil voorkomen maar wel de gezelligheid wil opzoeken? Stap lekker in je niet kitcar en kom lekker alsnog in Wilp langs. Als blijkt dat dit evenement word zoals ik voor ogen had zal ik zeker vaker een kcc op de koffie organiseren.

Groet Joey

Geplaatst:

Hier in Apeldoorn, hemelsbreed 12 km van wilp, regent het al een half uurtje

Stap straks wel in het overdekte blik om je initiatief aante moedigen !

Geplaatst:

Hmm, hier nog steeds droog !

Ondertussen niet meer dus :-( Bah, moet ik weer in de simply clever...

Geplaatst:

Prachtige locatie en een gezellige doch beperkte opkomst doordat het weer het liet afweten. (het regent hier al sinds vanochtend :-( ) Thx Joey voor het organiseren !

Geplaatst:

Klopt helemaal, is een bijzonder leuke locatie in het buitengebied van Wilp, en een prima plek voor een samenkomst of tussenstop als je zelf een toerrit rijdt.

Erg jammer dat het weer niet meewerkte en er daardoor zo weinig mensen kwamen.

Maar het idee is goed Joey, en volgende keer beter.

grt Wim

Geplaatst:

Locatie was goed, koffie was goed en de tijd vloog voorbij!
Ik ga snel weer een nieuwe datum prikken met hopelijk mooi weer zodat we er een drukke meeting van kunnen maken en aan De Kribbe kunnen laten zien hoe een KCC meeting kan zijn.

Geplaatst:

Allen,

Ik ga nogmaals peilen of jullie open staan voor een niet verregende KCC op de koffie in September.

Dus weer een KCC op de koffie?

Mocht het weer zo worden als de laatste keer zal ik het evenement cancelen.

Groet Joey

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Allen,

Het is een tijdje stil geweest maar tijdens de polyestermeeting bij Bas in de schuur kreeg ik de vraag wanneer ik weer een poging ging doen voor KCC op de koffie.

14-Feb 13-Mar 10-Apr 15-May 12-Jun 10-Jul 14-Aug 11-Sep 09-Oct

Dit zijn de 2e zondagen van de maand. Ivm moederdag is mijn voorstel om in mei het op de 3e zondag te houden. Ik zal bij het Museumcafe de Kribbe in het buitengeboed van Wilp peilen of ze willen meewerken hieraan.

Groet,

Joey van den Bogaert

Geplaatst:

Je kunt beter een nieuw Topic openen, Joey :-D

groetjes,

Gerard

... en waarom precies ?
Geplaatst:

Allen,

Tijdens de polyestermeeting bij Bas Bais in de garage kreeg ik weer de vraag wanneer de KCC weer een KCC op de koffie ging organiseren. Ik heb de vraag weer bij museumcafe de Kribbe neergelegd of we er weer welkom zijn.

Vanaf 11:00 uur welkom bij Museumcafé De Kribbe in Wilp (Tussen Deventer en Zutphen op 10 minuten afstand van de snelweg A1) op alle 2e zondagen van de maand op mei na, dit word de 3e zondag ivm moederdag.

Naast de koffie, thee en lekkernijen is er ook een mogelijkheid om er te lunchen (voor eigen rekening).

Dit is een evenement zonder toerrit. Zodat je niet de hele zondag aan een meeting kwijt bent.

De evenementen zijn alweer in de kalender meegenomen. (zie rechterkant op de homepagina van het forum).

Geplaatst:

Allen,

De data zijn vastgesteld. Ivm een streekproductenmarkt en moeten parkeren in een weiland zijn we tot de conclusie gekomen dat we het dan beter ook kunnen verzetten. De data zien er als volgt uit:

21 februari

13 maart

10 april

15 mei (3e zondag van de maand ivm moederdag)

12 juni

10 juli

14 augustus

11 september

9 oktober

Vanaf 11:00 uur zijn we welkom bij Museumcafé De Kribbe in Wilp (Tussen Deventer en Zutphen op 10 minuten afstand van de snelweg A1).

Naast de koffie, thee en lekkernijen is er ook een mogelijkheid om er te lunchen (alles voor eigen rekening).

Dit is een evenement zonder toerrit. Zodat je niet de hele zondag aan een meeting kwijt bent. (ik zou eventueel wel een keertje een ritje daar in de omgeving kunnen uitzetten)

Graag tot een van de gezellige KCC's op de koffie!

Joey

• 3 weken later...
Geplaatst:

Allen,

Voor de eerste kcc op de koffie van dit jaar is mij door de Kribbe in Wilp gevraagd of ik een indicatie van het aantal te verwachten personen kon afgeven.

Let op! ALS WILP BINNENKOMT STAAT ER EEN EXTRA WEGENBELASTING FLITS PAAL!

1. Joey en Jacqueline.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Geplaatst:

Wi komen, maar wel met de (ook gele)Beetle.

Mogen er ook honden mee? Anders moeten we nog iets regelen voor Bono...

1. Joey en Jacqueline.

2. Peter en Jeanne.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Geplaatst:

Peter,

Bono (jullie trouwe viervoeter) is ook welkom!

Joey

Wi komen, maar wel met de (ook gele)Beetle.

Mogen er ook honden mee? Anders moeten we nog iets regelen voor Bono...

1. Joey en Jacqueline.

2. Peter en Jeanne.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Geplaatst:

Allen,

De kribbe in wilp wil graag voor de eerste kcc op de koffie zondag 21 februari een indicatie hebben van het aantal personen hebben die er komen.

De lijst tot op heden bekend bij mij is:

1. Joey en Jacqueline.

2. Peter en Jeanne.

3. Tom Paape (geen kcc lid maar auto gekke fotograaf)

Geplaatst:

1. Joey en Jacqueline.

2. Peter en Jeanne.

3. Tom Paape (geen kcc lid maar auto gekke fotograaf)

4. Dirk Strikwerda

Geplaatst:

Peter en Jeanne, Dirk, Germ, Bart en Jacqueline het was een gezellige middag vandaag. De Kribbe waar we te gast waren vond het ook erg leuk dat we er waren. Het genot en gezelligheid dat wij hadden hebben ze gezien en gehoord.

Voor de volgende kcc op de koffie hopen zij en ik op beter weer zodat we echt met de kitcars komen.

Bij deze word de lijst voor de eerst volgende kcc op de koffie geopend.

1. Joey van den Bogaert.

Geplaatst:

Was gezellig Joey.
Jammer dat de winterfoto niet lukte i.v.m. de afwezigheid van kitcars... ;-)

Vrgr. Peter 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Komen er nog meer aanmeldingen bij voor KCC op de Koffie 13 maart 2016?

De weersverwachting ziet er eindelijk goed uit. 3e keer is scheepsrecht. Droog weer!

1. Joey van den Bogaert en Jacqueline Wijlens.

2. Ruben en Peter van Buiten (via facebook aangemeld)

3. Marcel Hacken (via facebook aangemeld)

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...