Ga naar inhoud

Sylva Star

Paul Anhuiser

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand of deze nog ergens rondrijdt in NL? was m'n eerste kit en puur uit belangstelling. Toen verkocht aan een Volvo verkoper in Friesland kenteken is 51-xs laatste 2,

noem ik niet, uit privacy van de eigenaar van de auto.

Mvg, Paul.

post-5499-0-73781600-1434280586_thumb.jp

Geplaatst:

Het lijkt erop dat deze Star nog wel in Nederland is, maar niet rijdt. De auto is verzekerd alleen is de vervaldatum van de APK in 2011. Waarschijnlijk geschorst of staat in een handelsvoorraad, maar zeker niet geëxporteerd omdat betreffende 'vlaggetje' bij de RDW op Nee staat.

Geplaatst:

Dank je Dirk, ben op zoek naar de huidige eigenaar van de auto om in contact te komen maar heb geen gegevens meer. Als iemand weet waar hij staat of de eigenaar kent hoor ik het graag.

Mvg, Paul.

• 1 jaar later...
Gast Ingmar Buis
Geplaatst:

Beste Paul,

Je hebt de blauwe Sylva Star destijds in 2008 aan mij verkocht, een aantal weken geleden heb ik je hierover een email gestuurd. Ik heb de Sylva Star met 155 pk Ford Zetec crossflow motor nog steeds en ben er erg zuinig op. Ik heb geen uiterlijke wijzigingen aan de kitcar gedaan sinds de aankoop in 2008. Per jaar rijdt ik maar weinig met de Sylva Star vanwege tijdgebrek. Misschien dat ik de Sylva in de toekomst te koop ga zetten omdat we met ons hele gezin (inmiddels  4 personen) er niet mee kunnen rijden. Toen ik de Sylva kocht van jou in 2008 hadden mijn vrouw en ik nog geen kinderen, inmiddels hebben we 2 kinderen, 1 van 4 jaar oud en een baby van een half jaar oud. Als ik er tijd voor heb zal ik me binnenkort wel even voorstellen aan de andere forumleden en de leden van ons clubbald Kits4all, dat wordt nu wel eens tijd..... ben al een jaar of 7 lid van Kits4all.

Groetjes, Ingmar Buis, Workum, Friesland

Gast Ingmar Buis
Geplaatst:

Dit is nog een oude foto van mijn kitcar toen deze nog in Engeland was met engels kenteken, zal een recente foto plaatsen van mijn Sylva Star als ik een stukje ga schrijven bij: even voorstellen. 

Groet, Ingmar

sylva star in engeland ongeveer 2005.jpg

Geplaatst:

Beste Ingmar,

Dank je voor je bericht, gaaf dat je hem nog in bezit hebt! Was benieuwd of hij nog ergens in NL was en jawel, nog steeds in Nederlandse handen en niet door verkocht. Was,

m'n eerste auto en zelf opgehaald uit Engeland en viel voor de aparte looks van de auto. Heb er toen een aantal aanpassingen aan gedaan vooral in het interieur, andere stoelen en

bekleding. Het blijft een unieke icoon onder de kitcars en bijna niet meer te vinden! Er een stukje over schrijven en ervaringen door je, is altijd leuk.

Mvg, Paul

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Gaaf dat hij er nog is en in de staat zoals ik hem toen verkocht heb.

• 2 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...