Martin Scheepbouwer Geplaatst: 9 juni 2015 Rapporteer Geplaatst: 9 juni 2015 IVM ombouw naar diesel heb ik een 3,14 diff maar deze heeft insteek assen.Het bestaande diff heeft flens assen in combi met remschijven.Welke assen kan ik nu gebruiken zodat ik zowel het 7"diff en de remschijven achter kan gebruiken.Of wie heeft deze nog liggen.
Bas Bais Geplaatst: 10 juni 2015 Rapporteer Geplaatst: 10 juni 2015 Ik weet wel dat toen ik een sper in mijn 3,14 wou hebben, dat ik juist de steekstukken met flens moest hebben!Als jij d'r een sper van Ford in zet kun je dus je flens Assen behouden naar mijn mening.
Martin Scheepbouwer Geplaatst: 11 juni 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 11 juni 2015 Opgelost2 asjes van een sloperij mogen uitbouwen van een 7 inch 3.62 diff.Achter deksel eraf, 2 grote C-clips met schroevendraaier er uit getikt.Nog geen 15 minuten werk kosten €20Thuis de asjes geplaatst deksel er op gecontroleerd of alles werkt .slechts een op hang punt moeten voorzien van 6 vul ringen.Dus dat was eigenlijk ook niet moeilijk.Twee dagen lopen piekeren voor niks ivm uitbouwen diff klok enz.Dus nu heb ik nog een goede 7.5 inch diff LSD 3.91 onder de werk bank liggengr Martin
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.