Ga naar inhoud

7 juni - Evenement Over de Gooise matras


Dirk Strikwerda

Aanbevolen berichten

Nee, de KCC heeft geen filiaal van Beter Bed overgenomen en het is ook geen nieuw programma van Linda de Mol !

Het is wel een zeer verrassende toertocht op zondag 7 juni van 130 kilometer door de Gooi- en Vechtstreek in grofweg de driehoek Weesp - Huizen - Utrecht.

Genieten van de mooie Loosdrechtse plassen, pronken met je kitcar in Laren, meanderen langs de Vecht, het zit er allemaal in.

Deze tocht wordt georganiseerd samen met de Sevenclub. Ook de leden van Kitcarvrienden, 7RCB en Cobra club zijn van harte welkom.

Startpunt: Restaurant Rust Wat, Schapendrift 79, 1261 HP Blaricum

Starttijd: de koffie staat om 10.30 uur klaar, de rit start om 11.30 uur.

Eindpunt: Loetje Laren, Zevenend 21, 1251 RK Laren

Lunchadres wordt nog gecommuniceerd evenals route beschrijving en navigatie bestanden.

KCC en forum leden kunnen zich inschrijven via deze poll: http://www.kitcarclub.nl/forum/index.php?/topic/6601-7-juni-2015-evenement-over-de-gooise-matras/

SSCN leden kunnen zich inschrijven via de website van de Sevenclub.

Overige deelnemers graag een mail naar evenementen@kitcarclub.nl

Let op ! Deelname aan dit evenement is volledig voor eigen risico. De KCC erkent geen aansprakelijkheid voor schade, in welke vorm dan ook, die tijdens het evenement wordt toegebracht aan materiaal of anderszins van deelnemers of derden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zitten in Bodrum........

grtz Gerard & Hetty

Heeeee die tourtocht heb ik nog niet bij de kcc evenementen zien staan Gerard. Valt die ook onder de regio zuidwest?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dirk,

moeten we, of kunnen we ons, ook aanmelden voor deze rit? Of is een berichtje "ik rij mee" voldoende in het topic? Voor deze rit heb ik me sowieso al aangemeld via de website van de SSCN.

Het lijkt komend weekend in ieder geval droog te blijven en lekker weer te worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb me zowel bij de SSCN als bij de KCC aangemeld, wat kan ik nog meer doen? :wink:

Nou.... ronsel de buren, begin een spandoeken actie, zet een advertentie in het plaatselijke sufferdje.... :-)

Ondertussen hebben we een verzameling van 24 Sevens, Cobra's en andersoortige voertuigen en een prachtige lunchlocatie in Oud Zuilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga proberen te komen is er een deadline voor het inschrijven?

Met de horeca gelegenheden is afgesproken dat we donderdag 12 uur de definitieve aantallen aanleveren. Een paar gasten meer of minder is echter geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder grote druk van "pollen" Dirk heb ik mij aan gemeld :wink:

Alleen mijn koppelings cilinder even fixen voor zondag. Als ik naar het weer bericht van morgen kijk ga ik dat vanavond wel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is de inschrijving gesloten en staat de teller op 34 auto's !!!!

De routebestanden worden nog gecontroleerd en worden morgen gepubliceerd. Er is voor iedereen tevens een papieren routebeschrijving.

Koffie met gebak bij de start is inbegrepen. De lunch gaan we genieten in Oud Zuilen in restaurant Belle aan de Vecht en naast Slot Zuylen. Daar is ruimte voor ons gereserveerd. Kiezen van de kaart en kosten zijn voor eigen rekening.

Tot zondag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, dat was een geslaagde dag ! Ruim 40 auto's, super seven :-) weer, prima horeca en gezellige deelnemers. Wat wil je nog meer !

Het werd wel enigszins spannend toen bleek dat je in het weekeinde niet door het centrum van Muiden mag rijden. Wat resulteerde in deelnemers die van alle kanten kwamen ...

Wel werd weer bevestigd wat voor puinhoop het eigenlijk is met routebestanden. Dat verschillende systemen binnen dezelfde route verschillend navigeren is een bekend verschijnsel. Maar dat mijn Garmin de route perfect rijdt en notabene dezelfde Garmin van een andere deelnemer er geen chocola van maakt, is toch wel frustie.

post-10110-0-85421300-1433694510_thumb.j

post-10110-0-47989500-1433694523_thumb.j

post-10110-0-79051300-1433694535_thumb.j

post-10110-0-36027600-1433694548_thumb.j

post-10110-0-01580600-1433694559_thumb.j

post-10110-0-38003500-1433694572_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja, deel 2 was wel even puzzelen. Maar goed, wij wilden een dagje met de auto rijden, een hapje eten en met gezellige mensen praten en dat is goed gelukt. Dirk, dank voor de goede zorgen.

met vriendelijke groet,

Peter en Sanny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was weer perfect geregeld.

Mooi start locatie. Mijn navi stuurde me zelfs offroad om er te komen.

De lunch locatie was ook weer uitstekend. De zon hielp daar extra aan mee.

Ondanks dat de route in de buurt van mijn leef omgeving is heb ik weer plekken gezien waar ik geen weet van had.

Ik heb veel route variaties gezien op een gegeven moment reden wij aan de west kant van de vecht en zag ik een groepjes aan de oost kant rijden.
De sloep vaarders zullen wel gedacht hebben waar komen al die gekke autotjes opeens vandaan.

kortom een super dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...