Bas Bais Geplaatst: 3 maart 2015 Rapporteer Geplaatst: 3 maart 2015 Beetje lastig te omschrijven,Maar heeft iemand in de buurt van Gelderland nog een sloop zetec liggen.Ik zoek namelijk de bevestigingsbout waar je een oliefilter op schroeft.Deze holle bout zit in het blok gedraait waar je vervolgens het filter op kan schroeven.Draad hiervan is 3/4 Groeten Bas
Bas Braams Geplaatst: 4 maart 2015 Rapporteer Geplaatst: 4 maart 2015 Is zoiets niet gewoon bij een ford dealer te bestellen?
Wim v d Hil Geplaatst: 4 maart 2015 Rapporteer Geplaatst: 4 maart 2015 Ik zal morgen eens kijken, ik heb nog een blok liggen.
Antonie Vonk Geplaatst: 4 maart 2015 Rapporteer Geplaatst: 4 maart 2015 Bas,Als Wim iets heeft zou ik hem zaterdag naar Lelystad (Wimedo) mee kunnnen brengen.Gr. Antonie
Francesco De Stefano Geplaatst: 5 maart 2015 Rapporteer Geplaatst: 5 maart 2015 Is gewoon te bestellen hoor, kan nooit veel kosten.
Bas Bais Geplaatst: 5 maart 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst: 5 maart 2015 Bedankt Wim voor het kijken!ga vandaag wel eventjes naar de sloop.Weet dat daar nog een zetec in de wei ligt Groeten Bas
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.