Peter van Oosterhout Geplaatst: 6 december 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 december 2014 Bij de laatste herfstmeeting Zuid-West te Rijsbergen zijn er, door de uitbater van de locatie, filmopnames gemaakt van het evenement. Hij is namelijk eveneens (vrijwillig) werkzaam voor de plaatselijke ROS (Rijsbergse Omroep Stichting) Zundert.Hij vond het zo leuk geworden dat het filmpje vanaf komende woensdag wordt uitgezonden bij de lokale omroep!Ik kreeg van hem vandaag het verzoek of ik "even" het filmpje in wilde spreken...Bij deze het resultaat: Vr.gr. Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Philip van de Poel Geplaatst: 7 december 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 december 2014 Een mooi filmke Peter, en zo professioneel ingesproken...Jammer dat ik er niet bij was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gust Storme Geplaatst: 7 december 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 december 2014 Zag ik daar een rode westfield met mazda mx5 motor? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R van der Ende Geplaatst: 7 december 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 december 2014 gaaaaaaaaaaaf even gecopieerd naar men facebook Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willem van der Velde Geplaatst: 7 december 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 december 2014 He Peter prachtige PR mooi filmpje .Volgend jaar toch ook maar wat vaker aansluiten bij dergelijke dagen .Gr Willem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc Verbeek Geplaatst: 7 december 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 december 2014 Goed gedaan Peter !Mooie promotie voor de kitcars .grtn.Marc Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stephan Lauwerijssen Geplaatst: 7 december 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 december 2014 Mooi gedaan Petergr. Stephan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefan Gysen Geplaatst: 7 december 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 december 2014 Mooi filmpje. De herinneringen komen weer naar boven!!! Het was leuk.Groeten, Stefan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R van der Ende Geplaatst: 7 december 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 december 2014 zeg maar gewoon het was een topdag super gezellig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.