Benoit Lemage Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 2 augustus 2014 Ik ben op zoek naar het volgende: Self cancelling indicator switch => timing ecu http://parts-shop.westfield-sportscars.co.uk/instruments-electrics-washwipe?product_id=370
Francesco De Stefano Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 2 augustus 2014 Bestellen via de site van het linkje?
Benoit Lemage Geplaatst: 2 augustus 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 2 augustus 2014 Probleem, het is bij westfield... dus voorraad??? leveringstermijn???
Francesco De Stefano Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 2 augustus 2014 Mailen? En vragen? How long does it take?
Benoit Lemage Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 3 augustus 2014 To long. Maandag weet ik meer. Via Primas (De) en de invoerder van zelfde land.
Erik van de Donk Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 3 augustus 2014 Benoit, laat even weten als je iets meer weet! thx
Benoit Lemage Geplaatst: 3 augustus 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 3 augustus 2014 Doe ik Eric, even duimen
Harry Bouma Geplaatst: 3 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 3 augustus 2014 ik heb er nog ergens eentje liggen. Niet gebruikt ivm andere setup.
Benoit Lemage Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 4 augustus 2014 Harry, ik ga even afwachten op nieuws van Westfield. Mocht je tijd hebben, tracht het even te vinden aub. Ik hou je op de hoogte.
Willem van der Velde Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 4 augustus 2014 Misschien een beetje een domme vraag .Maar waar gaat dit over wat is dit voor onderdeel ??Gr Willem
Benoit Lemage Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 4 augustus 2014 Pinkers worden aangestuurd met momentary switch. Je duwt even op de switch (links of techts) en de knipperlichten werken een bepaalde tijd en doven van zichzelf. Lijkt op een timer relais.Item is niet op voorraad bij Westfield UK... toch op de site wordt het wel aangegeven als in voorraad.
Joey van den Bogaert Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 4 augustus 2014 Willem, het gaat hier om een schakelaar voor de knipperlichten. De knipperlichten doven hierbij weer uit zichzelf ipv zoals een (groot) aantal van ons heft dat je ze zelf moet uitzetten.JoeyMisschien een beetje een domme vraag .Maar waar gaat dit over wat is dit voor onderdeel ??Gr Willem
Wilco Blankenburgh Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 4 augustus 2014 Meerdere opties:-Zoek op ebay naar: Self Cancelling Indicators. In deUK hebben ze echt veel keuze...-Of verklik zoemertje halen bij conrad(ze hebben een kant en klaar setje met insnij connectoren), helaas ligt de website plat dus kan het niet voor je opzoeken...Succes
Gerard Mulder Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik heb zoemertje bij conrad.nl gekocht, vergeet je nooit meer om uit te zetten !!Artikelcode 840250 richtingaanwijzer zoemer nog steeds 9,99 euro en eenvoudig aan te sluiten op je schakelaar.Succes en gr......gerard
Willem van der Velde Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 4 augustus 2014 Oke wel een handig ding dus .In de modernere auto`s zit dit ook als je de richtingaanwijzer aan tikt gaat hij een aantal keren aan uit en als je hem echt aan zet dan blijft hij knipperen . Is daar echt niets anders voor in de handel ???Gr Willem
Peter van Oosterhout Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 4 augustus 2014 Mijn ervaring is dat Westfield UK niet reageert op mail. Ook niet wanneer zij deze zelf gestuurd hebben....Wanneer naar hun gebeld wordt zijn ze weer wel vriendelijk, correct en behulpzaam.Levertermijnen kunnen enorm oplopen, maar tot nu toe hebben ze bij mij (2x) altijd wel geleverd Vr.gr. Peter
Willem van der Velde Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 4 augustus 2014 Zijn die motorfiets gevalletjes geen optie ???Gr Willem
Benoit Lemage Geplaatst: 5 augustus 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 5 augustus 2014 Bedankt voor jullie reacties, Heb oplosing gevonden.@ Harry, bedankt. Wacht met ongeduld de post af
Willem van der Velde Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 5 augustus 2014 Ja dat kan natuurlijk niet zomaar Wat is je oplossing Heb je een vervangend product ??Gr Willem
Peter van Oosterhout Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 5 augustus 2014 Het antwoord vindt je bij #8 van Harry Bouma...... Vr.gr. Peter
Willem van der Velde Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 5 augustus 2014 A jammer ik had gehoopt op een andere tip . In de trant van vervangend product .Gr willem
Dirk Strikwerda Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 5 augustus 2014 Willem, je kan ook vragen of Gerard Mulder altijd achter je aan rijdt ! Die waarschuwt je dan keurig, desnoods met halsbrekende toeren, dat je pinker nog staat te pinkeren
Benoit Lemage Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 6 augustus 2014 Was ook een oplossing. Maar moest snel een oplossing. Heb ik via Harry gevonden.http://www.motorcycle-superstore.com/32471/i/signal-dynamics-self-canceling-turn-signal-module
Gerard Mulder Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 6 augustus 2014 Heb liever 48 liter benzine voor die prijs, hou het dus wel bij mijn geluidje wat meer opvalt.gr.......Gerard
Peter van Oosterhout Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapporteer Geplaatst: 6 augustus 2014 Neem van mij aan Gerard: jij hebt niet eens een geluidje nodig om op te vallen! Vrgr. Peter
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.