Ga naar inhoud

aandrijfas

Gast Antoni Aydin

Aanbevolen berichten

Gast Antoni Aydin
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb voor mijn project 2 asjes nodig die op maat gemaakt moeten worden.

Zijn er mensen in overijssel die dit kunnen?

Ik heb zelf ook al gezocht, ots racing heeft mij een half jaar laten wachten en had daarna geen tijd. En nog een beunhaas zelfde verhaal.

Ik wil graag met mijn bike engine project verder, heb alles een jaar geleden aangeschaft auto en de zx10r blok en door dit kan ik niet verder heb gister toevallig de schorsing verlengt.

alvast bedankt mensen

Gast Antoni Aydin
Geplaatst:

Antoni,

niet helemaal in de buurt maar wel een goed alternatief:

http://link.marktplaats.nl/m803631750

Bij deze persoon heb ik mijn aandrijfas op maat laten maken. Korte levertijd en uit mijn ervaring goede kwaliteit.

Gr Mark

Mark,

erg bedankt! Tet is inderdaad een alternatief het is wel ver weg.

Als er mensen zijn die wat weten dan hoor ik dat graag!

Gast Marcel van Maanen
Geplaatst:

Ik heb bij wim ook een nieuwe aandrijfas laten maken.

Toppie service en snel gemaakt.

De oude opgestuurd en de nieuwe zelf op gehaald

Geplaatst:

ik heb deze week ook een as bij hem laten maken smiddags gebracht sávonds opgehaald echter voor 7 € stuurt hij de as op.

Luc

Geplaatst:

Ik heb mijn as ooit laten maken bij "Cardanas" in Apeldoorn.

Flenzen zelf aangeleverd en totale lengte opgegeven.

Zij hebben er een mooie as van gemaakt, nieuwe lagertjes in de kruisstukken en gebalanceerd.

Ben nog steeds dik tevreden...

Geplaatst:

Antoni,

Voor het geld wat de schorsing kost , had je al een keer op en neer naar Wim gekund.

We wonen in Nederland wat is er nu ver!!!!!

Gr W de Bakker

• 3 maanden later...
Gast Antoni Aydin
Geplaatst:

hallo,

keer op keer tegenslagen mensen die geen zin of tijd hebben om asjes voor mij te maken terwijl ze de opdracht wel aannemen.

Weet iemand die wel serieus is en zo snel mogelijk kan helpen met het maken van 2 asjes van niet groter dan 15cm?

Stuur een prive bericht met de gegevens als je wat weet ik hoor graag van jullie anders stop dit project

Ik moet echt iemand in overijssel hebben ik woon zelf in almelo. Er zijn vast wel jongens van de metaal bewerking die na werktijd toch nog wat willen bij verdienen

Geplaatst:

Fast & speed

Www.fastspeed.nl

Hebben voor mij meerdere keren assen gemaakt.

• 2 weken later...
Gast Antoni Aydin
Geplaatst:

super bedankt, als er meer mensen wat weten dan hoor ik dat graag hoeft niet perse een bedrijf te zijn beunhaas is ook prima.

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...