mscholten Geplaatst: 15 juni 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Hoi allemaalIk heb een luxe probleem TwAls mijn westfield op de 2 kolomsbrug wil hebben moet ik eerst met een krik aan de gang om de auto optetillenDie dingen zijn ook zo verrekte laagIk wil een 2 beugels maken die op de 4 armen steun heeftWie heeft er een oplossingMvg Martin scholten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ad Huijgens Geplaatst: 15 juni 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Komen de armen wel tot op de vloer? (Foto) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mscholten Geplaatst: 15 juni 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Ja de armen komen 2cm tot de vloer er zitten rubber schroef einden op Van af de vloer 15 cm hoog,kom net te kort voor de autoEn ze geven dan steun op het polyester ,van daar de vraagLeuk dat je reactie geeftMs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ad Huijgens Geplaatst: 15 juni 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 15 juni 2014 Kun je de schroefeinden niet inkorten dan met bv 5cm. Dan zit je nog maar 10 cm van de vloer.Gr. Ad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 juni 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 16 juni 2014 Rijplaatje van 5 cm hoogte misschien een oplossing ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ad Toussaint Geplaatst: 16 juni 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 16 juni 2014 Gewoon een waardelose Klo@#*%$! brug.Voor een prikkie kom ik hem ophalen, ben je gelijk van het probleem af. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mscholten Geplaatst: 16 juni 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 16 juni 2014 Ha ha hij is grappig ,zo'n ding is reuze handig Dus niet te koopIk denk dat een paar steunen lassen met een vloer verhoging de beste oplossing isMvg Martin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
A.Boeren Geplaatst: 20 juni 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 juni 2014 Beugels lassen zou ik niet zo'n fan van zijn. Het moet wel veilig .Gewoon de rubberen steun eraf halen.Groet,Arjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Groenendaal Geplaatst: 20 juni 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 juni 2014 IKEA tuning? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R.v.Maarschalkerweerd Geplaatst: 30 juni 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 30 juni 2014 Ik rij de auto altijd 30 cm naar achter, leg dan een stoeptegel voor elk wiel, duw hem met 2 man op de tegels en de poten passen dan net onder de auto.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mscholten Geplaatst: 1 juli 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 1 juli 2014 Ik heb inmiddels wat gevondenIk leg op rijplaten achter de burgAllemaal bedankt voor het meedenkenMartin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.