Bas Bais Geplaatst: 14 mei 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Kan iemand mij vertellen wat voor een dop ik nodig heb om een orginele drijfstangbout van een blacktop zetec te kunnen vervangen ?Wil graag ARP bouten gaan plaatsen, alleen moet natuurlijk eerst het orgineel er nog uit.Heb gekeken of een dopje 7 past met 12 kanten, maar daar zit naar mijn idee een beetje te veel speling op en 6 past nietHoop snel wat te horen, dan kunnen we de boel weer in gaan bouwen Groet Bas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Groenendaal Geplaatst: 14 mei 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Is het niet 1/4 inch dat is namelijk 6.35mm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc Verbeek Geplaatst: 14 mei 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 14 mei 2014 Bas ,Daar zitten uitwendige Torx bouten in .Best een dop gebruiken die daar voor geschikt is .In de betere automaterialenzaken hebben ze die .Een gewone 6 of 12 kant dop is daar niet voor geschikt .grtn.Marc Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.