Gast Marco Hoogenes Geplaatst: 19 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 19 september 2009 Nieuwe prijs op Marktplaats. Voor de leden een prijs van 14000 euro.http://link.marktplaats.nl/288617468
Mischa Bauman Geplaatst: 19 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 19 september 2009 dit is gewoon een vm. Waarschijnelijk met een westfield kenteken erop.zie nergens een westfield chassis er in terug.
Gast Patrick Morren Geplaatst: 19 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 19 september 2009 Ik vind het wel een super mooi ding.Zou voor mij echt perfect zijn, zeker in die kleur. Alleen de motor is het natuurlijk net niet.
Frank Hoekstra Geplaatst: 19 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 19 september 2009 Lijkt mijn auto wel
harm Geplaatst: 19 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 19 september 2009 idd mischaen ook geen donk kont wel de lampjes ala donkneus is niet op de foto maar lijkt me niet echt hkt achtig behalve datie aan de motorkap vastzitvoorste draagarmen vmkortom een mooie vm
R Jansen Geplaatst: 19 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 19 september 2009 Erg mooie auto, zeker met die kleur. Maar persoonlijk vindt ik deze die bij Dax Benelux te koop staat nog net iets mooier :
Francesco De Stefano Geplaatst: 22 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 22 september 2009 Zeker een mooie auto, ben benieuwd wat er op het kenteken staat en wat de geschiedenis is van zo'n Westfield, VM of wat het ook is.De motor is het inderdaad net niet.
Thomas Rouw Geplaatst: 22 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 22 september 2009 hoe dan ook mooie strakke auto!en wat is er ineens mis met een zetec???grtz thomas
Gast Patrick Morren Geplaatst: 24 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 24 september 2009 hoe dan ook mooie strakke auto!en wat is er ineens mis met een zetec???grtz thomasHelemaal niets, maar voor mij persoonlijk vind ik het net niet.Gewoon te normaal en standaard.Ik zou liever een getuned 1.8T blok erin hebben van een wagen uit de VAG.Of een motorfiets blok met of zonder drukvulling.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.