harm Geplaatst: 10 maart 2009 Rapporteer Geplaatst: 10 maart 2009 ik wil ook een beetje opruimenhad de intentie om hier een diesel van te maken maar heb gewoon andere prioriteiten.deze wagen is momenteel rollend chassis met alles erop en eraan behalve motor bak accu en nog wat kleinigheden onder de kap zoals waterslangendit is een heel erg net chassis .met alu beplatingher en der is de beplating beschadigd(deukjes die eruit te halen zijn)zitten practisch nieuwe schokbrekers op van avostarre atlas achteras dus differentiel uitwisselbaar en sterkde F27 heeft een volle voorruit met een set deuren en een dakjemooie chromen rollbar en kattebak achterin voor de bagagezitten superlekker zittende stoelen in die ook mooi zijneigenlijk gewoon een hele nette auto.het is het eerste type body met de etwat lomp uitziende neusde kleur van de body is blauw en de spatborden en neus zijn geelbouwjaar 1998op engels kenteken als formula 27 sports1600cc blue yellowengine nr not known,en dat is heel gunstig want dan kan je ieder willekeurige 1600 erin stoppen met de keuringik heb hier ook nog een direct passend crosflow blok staan met motorsteunen uitlaat carbs enz voor de keuringzo meenemen voor 4750 vaste prijs alleen voor clubbersbellen aub foto's heb ik niet en ga ik ook niet maken06-55545523in mijn beleving kan deze F27 met een zetec oid erin makkelijk 8500 opbrengen en daar hoef je niet veel voor te doen.ben je geen lid en wil je deze F127 toch kopen?word dan eerst lid
harm Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 10 maart 2009 bijna daannog het oudere type neus en losse motorkap
Gast Ron van Sterkenburg Geplaatst: 20 maart 2009 Rapporteer Geplaatst: 20 maart 2009 Harm, wat voor een type voorwielophanging heeft deze auto? Is het vergelijkbaar met een westfied oid.
harm Geplaatst: 20 maart 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 20 maart 2009 heeft inboard schokbrekers onder triangels zoals bij westfieldbovenste triangel is vervangen vooreen zgn rocker armwat ik hoor heeft de f27 een goede wegligging
B.Klaaijsen Geplaatst: 20 maart 2009 Rapporteer Geplaatst: 20 maart 2009 formula 27 heeft 2 modellen gehad. Beiden hebben inboard suspension, dus schokbrekers onder de neus en heel anders dan westfield.Met name het nieuwe type met irs is een zeer goed rijdende auto, heb ik staan met r1, maar de widebody ziet er niet uit. de chassis zijn sterker dan westfield, dikker materiaal en toch even licht.De oude types zijn zwaar. de smallbody is ook al ruimer dan een westfield widebody. het huidige bedrijf dat deze voert heet imagesportscars.de auto van harm is voor jou vast een leuk startprokjekt en misschien wel in je budget.
Gast Ron van Sterkenburg Geplaatst: 21 maart 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 maart 2009 Harm en Bas , bedankt voor de reactie's. Ik heb interesse in deze auto maar ik wil je vragen of het toch niet mogelijk is om er een foto van te krijgen om enige indruk te krijgen.(ik moet nl 150 km er voor rijden om hem te zien)
Cees Snel Geplaatst: 21 maart 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 maart 2009 Ja... Harm wordt lui. Je moet je niet vergissen wat voor werk het is om een foto te maken en met z'n een-vinger-systeem deze online te zetten, dat valt nog niet mee.
Gast Daniel le Brun Geplaatst: 21 maart 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 maart 2009 als Harm mij de foto('s) mailt, kan ik ze wel weer online zetten.Om een klein beetje omslachtig te houden dan.
Gast Ron van Sterkenburg Geplaatst: 21 maart 2009 Rapporteer Geplaatst: 21 maart 2009 Ik weet het niet zeker maar volgens mij is het ook mogelijk om ze naar mijn email adres te sturen
harm Geplaatst: 22 maart 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 22 maart 2009 ik heb er ook voor naar engeland moeten rijden dus zo'n luie donder ben ik niet ceesauto staat op marktplaats met foto'sen voor het geld watie waard is
Cees Snel Geplaatst: 22 maart 2009 Rapporteer Geplaatst: 22 maart 2009 heej Harm, al een beetje bijgekomen van het feestje van gisteren?
harm Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 6 mei 2009 nu met nederlands kenteken en 1600 crossflow motor en bullit 4 bakenkel water en ontsteking aansluiten en nog wat kleine dingen en naar de apkheb er evt ook een zetec blacktop met throttlebodies of webers bijprijs is wel iets hoger nu.
harm Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 1 juni 2009 door time waister weer opniew te koop
B.Klaaijsen Geplaatst: 2 juni 2009 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2009 of was het een tyre-kicker, canvasser , dreamer......? ik hoop niet dat die ook hier langskomt dan..
harm Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2009 nee basheeft ergens anders nu een 2x zo dure auto gekochtben altijd geneigd mensen te geloven als ze het over budget hebbenga dan ookk geen wagen van 2x dat bedrag aanbiedeneen ander krijgt dat wel voor elkaar
Cees Snel Geplaatst: 2 juni 2009 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2009 Je moet ook helemaal niet vragen naar een budget. Je dwingt een klant iets te zeggen wat hij misschien wel niet wil zeggen en het wekt argwaan bij de klant, welk bedrag hij ook noemt jij zal met iets komen aanzetten wat precies dat bedrag is, je beperkt daarmee de vrijheid van keuze.Bij sommige werkt het, bij mensen met een flink budget waarschijnlijk niet.Beter is het de verschillende prijzen te noemen, reactie afwachten en aan hem de keuze te laten.Maar misschien zijn er doorgewinterde verkopers met een andere mening...Tijd voor een biertje!
harm Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2009 cees je snapt er weer helemaal niks vanklant komt na kweeniehoeveel mailtjes over budget eindelijk eens kijkenbelt me daarna op dat het accoort is komt een dag later na met zijn vrouw gepraat te hebben dat de auto toch maar klaargemaakt moet wordenafgesproken dat ik dat ga regelen binnen het budget en heeft dan plotseling wat anders gekocht
Cees Snel Geplaatst: 2 juni 2009 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2009 Dat bedoel ik... "budget", daar gaat het fout!
Gast Jack Poppelaars Geplaatst: 2 juni 2009 Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2009 Best harm, Volgens mij begrijpt Cees goed waar het over ga. Het probleem met klanten is vaak dat men een bepaald budget in zijn hoofd heeft. Als de klant zijn vriendin of vrouw mee neemt dan heeft meerdere afspraken op een dag om naar een object te gaan kijken.( je kan en mag hier naar vragen of hij meer afspraken heeft .)Komt de klant alleen dan heeft hij vaak thuis al de beslissing genomen om iets te kopen. Vaak laat de klant horen wat voor buget heeft nagelang kwaliteit van de auto's die er staan. Vb verkoper auto kost € 17000,00,klant heeft een budget van €15000,00. Het spel is in mij optiek vrij simpel, de klant kan maar 1 maal zijn geld uitgeven. ALs je bij mij vraagt wat voor budget ik loop ik weg, waarom omdat ik zelf bepaal wat ik uit geeft voor aan aan te kopen object.En op het moment ik door geef wel budget ik heb zal de verkoper er altijd naar toe werken zodat het binnen het budget blijft.Vertel ik niet wat voor budget ik heb moet de verkoper zeer diep nadenken wat ik wil uitgeven aan het object.Verkoper = Speel nooit een uit wedstrijd. Succes jack
harm Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst: 2 juni 2009 sjongejongewat een verhaal mancursus verkopen lijkt het wel.f27 is dus gewoon weer te koop mensenis zeer compleet netjes en amper gebruiktwie maakt me losbieden magmaar wel hier en met geld in de kontzak graag
W.Schreur Geplaatst: 4 juni 2009 Rapporteer Geplaatst: 4 juni 2009 Nou bij deze ben ik het wel met Harm eens, je kunt best om budget vragen. Ook wat verkapter en zeggen in welke prijsklasse... etc. etc.Denk dat Harm dikke pech heeft gehad mede omdat de deal zoals ik het lees al gesloten was... tjsa... weinig te maken met tactiek... meer met betrouwbaarheid van de klant..
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.