Willem van der Velde Geplaatst: 8 februari 2014 Rapporteer Geplaatst: 8 februari 2014 Beste clubledenWie uit Drenthe is bereid om evt een pakketje op te halen in het plaatsje Roden .Ik heb daar wat gereserveerd staan en de verkoper wil eigenlijk niet verzenden per post .Het gaat om een doosje net zo groot als b.v. een doppendoosGraag Reactie gr Willem
Martin van der Wal Geplaatst: 8 februari 2014 Rapporteer Geplaatst: 8 februari 2014 Beste clubledenWie uit Drenthe is bereid om evt een pakketje op te halen in het plaatsje Roden .Ik heb daar wat gereserveerd staan en de verkoper wil eigenlijk niet verzenden per post .Het gaat om een doosje net zo groot als b.v. een doppendoosGraag Reactie gr Willem Hebben ze al wel post daar dan?, zoniet dan wordt versturen lastig
B.Klaaijsen Geplaatst: 8 februari 2014 Rapporteer Geplaatst: 8 februari 2014 Met welke maat doppen snuif je de inhoud van dat pakketje willem ? Mn buurman heeft nog een soort postduiven, succes
harm Geplaatst: 8 februari 2014 Rapporteer Geplaatst: 8 februari 2014 ik ben bijna iedere dag in Roden waar moet ik het ophalen Willem?
Arjen Stomps Geplaatst: 9 februari 2014 Rapporteer Geplaatst: 9 februari 2014 Ik kan het eventueel ook voor je ophalen aangezien ik praktisch elke dag langs Roden rij, dan heb je het pakket in Gelderland (Eefde) liggen. Mvg,Arjen
Willem van der Velde Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Rapporteer Geplaatst: 9 februari 2014 Harm en Arjen ik ben op dit moment in contact met de verkoper over wanneer er iemand thuis is ??Hoe laat kunnen jullie ongeveer langs de verkoper ??En zijn jullie bereid het artikel te versturen naar mij tegen vergoeding natuurlijk .Of als ik het niet echt dringend nodig heb wacht ik evt tot de ledenvergadering .Gr Willem
Arjen Stomps Geplaatst: 9 februari 2014 Rapporteer Geplaatst: 9 februari 2014 Meestal rond 18:00 uur kom ik langs Roden, ik kan hem eventueel per post versturen of weer aan een collega van mij meegeven, hij woont in Dieren, weer wat dichter bij Gendt.Mvg,Arjen
harm Geplaatst: 9 februari 2014 Rapporteer Geplaatst: 9 februari 2014 ik ben er iedere ochtend en avond vanaf een uur of 6 deze week
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.