Gast Bert Bakker Geplaatst: 4 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 4 september 2009 In verband met ruimtegebrek en ook de financiele kant van de aanschaf van een Cobra zet ik m`n Marlin Sportster te koop. Ze is van 2001 en is voorzien van een Rover 4.6 liter V8. Schijfremmen rondom, en ook voorzien van een dakje met deurtjes. Technisch in orde en APK tot december. Marlin Sportster met geweldige prestaties en een super geluid door de dikke v8 met bijna 5 liter inhoud.De motor levert naast de pk's een doos koppel waar je mee wordt afgeschoten in alle versnellingen. Met de stereo uitlaten is dat echt geweldig.Auto zit erg goed in elkaar en heeft de belangrijke noodvoorziening voor de regen alsmede een windscherm in de rolbeugel, voor het open rijden.Ik wil de Marlin eerst hier aanbieden voordat ik naar bv Marktplaats ga. Bert Bakker 0651807853
Jan Wessing Geplaatst: 4 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 4 september 2009 WAs inderdaad een geweldig geluid woensdag..
Ben van Ganswijk Geplaatst: 4 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 4 september 2009 Beviel die Cobra zo goed?
Gast Bert Bakker Geplaatst: 4 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 4 september 2009 Geweldig wat een gedetailleerd machientje.Raak ik de Marlin kwijt, en krijg ik de financien rond, dan koop ik hem.Zelfs m`n vriendin is er weg van en dat wil wat zeggen.Morgen ook nog even naar Dronten, want daar komt ook een hele strakke binnen.Ik zie wel.
Gast Jeroen Wils Geplaatst: 5 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 5 september 2009 misschien een fototje
Gast Bert Bakker Geplaatst: 5 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 5 september 2009 Als iemand mij even laat weten hoe dat werkt, dan zijn foto`s te regelen.
Gast Bert Bakker Geplaatst: 5 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 5 september 2009 Nee, de paarse eronder.
Jan Wessing Geplaatst: 5 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 5 september 2009 Ok deze: Je kunt met www.imageshack.usHet plaatje omzetten en copieren, dan krijg je URL=http:// enz.....deze copier je en plaats je bij de tekst.Vervolgens komt er een plaatje te voorschijn als je hem verzend.Succes
Gast Bert Bakker Geplaatst: 5 september 2009 Rapporteer Geplaatst: 5 september 2009 JAAAAAAA ikkannetikkannet.Dank je Jan.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.