A Witvliet Geplaatst: 9 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 9 januari 2013 En ik begrijp hem volkomen......
R.Valckenborgh Geplaatst: 9 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 9 januari 2013 Ha,Hey leuk filmpje man.Je had me laatst een mail gestuurd met een vraag, maar nu is de pc gecrashed en ben ik dus alles kwijt, dus als je wil stuur me maar ff een mail.Gr Ron
Lennard Wijngaarden Geplaatst: 9 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 9 januari 2013 errruuug gaaf zeg!
Bas Braams Geplaatst: 10 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 10 januari 2013 Nog een filmpje van Robin....................... Blijft super zo'n Super Sprint.
Bas Braams Geplaatst: 11 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 11 januari 2013 En nog een.............. De laatste
B. Meewisse Geplaatst: 12 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 12 januari 2013 Ik denk dat het een cameraman is waarvan zijn hobby seven rijden is...Zal hij ook gebruik maken van een externe mic, zijn geluid is namelijk wel goed..
Bas Bais Geplaatst: 12 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 12 januari 2013 Ow Ow daar heb ik ook zo'n zin in, auto op de trailer en meenemen op vakantie die hap, lekker tuffen in de bergenWel een beetje onbezoest rijgedrag zo af en toe
Bart van Beek Geplaatst: 12 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 12 januari 2013 Onwijs gaaf filmpje die laatste. Ik zat met zweet in de handen te kijken. In afwachting van tegemoet komend verkeer. In bepaalde bochten naar rechts zag ik in gedachten een knots van een Camper midden op de weg opdoemen. Wel een geweldig geluid zo tussen de rotsen
Ben van Ganswijk Geplaatst: 12 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 12 januari 2013 Ik zal wel gek zijn maar als er iemand van de andere kant komt die net zo rijdt als hij, dan is het filmpje zeer plotseling afgelopen.
Wim v d Hil Geplaatst: 12 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 12 januari 2013 Hmm ,ik doe dit al jaren maar op de film ziet het er vaak enger uit dan het is.
Dirk Strikwerda Geplaatst: 12 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 12 januari 2013 Grrrr, helemaal fout om dit soort filmpjes te bekijken. De kans dat ik mijn RB dit jaar op de weg krijg is namelijk niet zo groot en dan begint het toch wel erg te kriebelen.... Nou ja, vooruitzicht voor volgende jaar
Antonie Vonk Geplaatst: 13 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 13 januari 2013 Dirk.... niet zeuren maar door bouwen..
Dirk Strikwerda Geplaatst: 13 januari 2013 Rapporteer Geplaatst: 13 januari 2013 Dirk.... niet zeuren maar door bouwen.. :wink:/>Jaja, jij hebt makkelijk praten nu ! Gefeliciteerd trouwens !Voorlopig ben ik nog niet aan het bouwen. Ik moet nog het nodige stralen dus vind ik de komende tijd nog steeds straalgrit in mijn onderbroek en op andere rare plekken
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.