Simon Marks Geplaatst: 12 december 2012 Rapporteer Geplaatst: 12 december 2012 Jongens,weet iemand nog een goede site waar ik in een keer alle benodigdheden kan bestellen voor het maken/aanpassen van een kabelboom, denk aan krimpkousjes, stekkertjes, kabelschoenen, isolatie/stof tape, enz...ik heb wel wat site's gevonden maar dacht vraag het even hier op het forum. Misschien dat er toch een goedkopere en betere site opduikt
J. Tarry Geplaatst: 12 december 2012 Rapporteer Geplaatst: 12 december 2012 Hi Simon,Ik heb, op aanbeveling van Thomas Rouw, ondertussen aardig wat besteld bij Rick Donkers...goede service, goede spul......en ook een hele hoop bij Car Builder Solutions in de UK...als je veel hebt om te bestellen is het vaak goedkoper om dat via deze jongens te doen.
Simon Marks Geplaatst: 12 december 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 12 december 2012 bedankt !car builder solutions is wel goeie idd... ook wel eens wat besteld. zal ik vanavond eens rustig naar die site van rick donkers kijken
Antonie Vonk Geplaatst: 12 december 2012 Rapporteer Geplaatst: 12 december 2012 Ook ik,heb voor mijn Rocket bijna alles besteld bij Rick Donkers.Altijd keurig geregeld en snel in huis.
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.