R van der Ende Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapporteer Geplaatst: 8 oktober 2012 dacht laat ik eens wat neerzetten wat zo speeltafgelopen week is de blower verkocht die op men rovertje zataltijd jaren plezier mee gehad en iemand moest en zou deze blower hebbenmaar oknu loop ik te spelen om een twinturbo te maken op mijn rovertjeaangezien mijn spruitstukken aardig versleten zijn en regelmatig wat kleine lasjes nodig heefthoe dat het gaat lopen weet ik nog niet maar we gaan rustig dingen verzamelenheb bij berry-smink al wat info opgevraagt omdat hij ook wel van niet standaard spul houdin iedergeval word vervolgdgroetjes rob/sa
Joey van den Bogaert Geplaatst: 8 oktober 2012 Rapporteer Geplaatst: 8 oktober 2012 Hoi Rob,http://www.rotrex.com/Home.aspxDit misschien een mooie vervanger? Er is ergens een Westfield met een zetec en dan een lage druk compressor. Groet Joey
R van der Ende Geplaatst: 8 oktober 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 8 oktober 2012 heb een adv op marktplaats gezet want ik weet dat er spruistukken zijn voor een rover v8 met turbode reactie's zijn wel positive heb in iedergeval weer aardig wat denkvoer hoe dat het gaat klinkenvoorlopig is de wagen weer eng standaard aan de buitenkant en je weet maar nooit wat ik allemaal verzinik weet nog een grotere blower te koop maar dan zien we totaal niks meer hihihihihihihihimaar het gaat weer een byzar apparaat wordendus alle ideeen zijn welkom Joeygroetjes rob/sa
Gast Bert Bakker Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapporteer Geplaatst: 12 oktober 2012 Ik ga dit volgen, want een paar blaasdingen op de Marlin staat misschien best stoer.En heb ik van de winter weer wat te prutsen.Hou me op de hoogte.Ik zit trouwens vlak bij Barry, dus wie weet............SuccesBB.
Thomas Rouw Geplaatst: 21 december 2012 Rapporteer Geplaatst: 21 december 2012 Wat is je uitgangspunt, en is dat in beginsel sterk genoeg? Bij twijfel lepel je een "general motors LS....whatever" in je auto en laat je die turbo's lekker in de kast liggen voor later..... Probleem opgelost. Grtz thomas
R van der Ende Geplaatst: 21 december 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 21 december 2012 klopt thomas dat was mijn eerste plan en heb hier ook een motown blok liggen 520hp maar die gaan we hier in de cobra bouwenvoor de rush ben ik al wat spullen aan het verzamelen en een dax-rush 3.5 v8 met 2 turbo's en open uitlaten heb ik nog niet eerder geziendus het is voor mij persoonlijk niet zozeer om het vermogen op te pompen maar om iets te bouwen wat niet standaart isin iedergeval voor de geen die mij een beetje kennen komt de rush er pas weer naar buiten als hij gereed is voor de eerste testrunmijn eerste uitdaging was eerst een weiand supercharger op de rover v8 te bouwen en dat was geluktde tweede uitdaging was een 4 speed automaat eronder zetten en die was ook geluktdus vandaar nu de uitdaging met 2 turbo'sgroetjes rob/sa
Wouter van der Ende Geplaatst: 22 december 2012 Rapporteer Geplaatst: 22 december 2012 in dit topic http://www.cobraclub.com/forum/ram-forum/41908-single-rv8-janspeed-turbo-conversion.htmlwordt een optie met turbo besproken
R van der Ende Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 23 december 2012 klopt die set heb ik gezien maar dat is een set met 1 turboik wil voor de fun voor elke kant een apparte turbomaar ben het een en ander op het spoor dus het is een kwestie van tijd en geld zoals velen onder ons
Bas Bais Geplaatst: 23 december 2012 Rapporteer Geplaatst: 23 december 2012 Ik vraag me sterk af of zoals d'r al eerder gezegd werd, is de basis sterk genoeg voor serieuze turbo power
R van der Ende Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 23 december 2012 mij gaat het niet zo zeer om alles maximaal op te pompen want dan moet heel het blok geen aanpassenvind het wel een leuk om dingen te bouwen die niet standaard zijnheb nog geen rush v8 twin turbo gezien eigenlijkin iedergeval hebben we het goed naar ons zin als we aan het hobbien zijngroetjes rob/sa
Bas Bais Geplaatst: 23 december 2012 Rapporteer Geplaatst: 23 december 2012 mij gaat het niet zo zeer om alles maximaal op te pompen want dan moet heel het blok geen aanpassenvind het wel een leuk om dingen te bouwen die niet standaard zijnheb nog geen rush v8 twin turbo gezien eigenlijkin iedergeval hebben we het goed naar ons zin als we aan het hobbien zijngroetjes rob/saLekker bezig zijn is ook belangrijk !
R van der Ende Geplaatst: 24 december 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 24 december 2012 je snapt hem bart we zijn er lekker mee bezighet is tenslotte een hobby en ik heb geen tijdsdrukgroetjes rob en sa
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.