Ga naar inhoud

Rally rijden 325ichallenge

Bas Slob

Aanbevolen berichten

• Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
  • 4 weken later...
Geplaatst:

De eerste rally is een feit! We hebben de finish gehaald gisteren!

Voor het hele verhaal lees je hier meer.

Slob%201.jpg

Onboard beelden helaas zonder geluid, de microfoon van me camera had het weer eens begeven.

KP 5:

Van buiten gefilmd door mijn broer:

Geplaatst:

Onze eerste interview hebben we ook al gegeven, die is inmiddels hier te zien!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Gisteren de OVD Shortrally Ede gereden. Dat is toch wel andere koek dan de Shortrally op Zandvoort. Geen vangrails of grindbakken, maar gewoon smalle weggetjes met sloten en grote bomen ernaast. Was weer heel gaaf en smaakt zeker weer naar meer.

Helaas deze keer ook weer wat technische tegenslag gehad, en uiteindelijk de rally uit gereden met alleen de 3e versnelling. We zijn 8e geworden van de 12 in onze klasse.

Het volledige verslag is hier te lezen.

Martijn van rallymedia heeft weer een mooie foto gemaakt, bedankt!

Slob%201.jpg

Dit keer hadden we een andere intercom waarmee we het geluid ook konden opnemen. Dat is ook wel gelukt, maar ik kon de notes bijna niet verstaan in de auto, dus op de service weer terug gewisseld naar de oude intercom. Eerste 2 proeven hebben we dus wel onboard beelden met geluid.

KP1:

KP2:

Geplaatst:

ziet er goed uit Bas, rallybeelden blijven indrukwekkend. Ik houd het voorlopig nog maar even bij de circuits...

Geplaatst:

was een leuke rally in lunteren ik stond op de finish met mijn vriendin je tijd kaart in te vullen gr sjon

• 3 weken later...
Geplaatst:

Zaterdag de Rally van Sulingen gereden. Helaas deze keer niet kunnen uitrijden, motor stuk gelopen. Gisteren al weer begonnen met het overbouwen van de motor uit mijn andere E30.

DSC_0316.jpg

Deze keer hadden we wel een goede intercom waarvan ik het geluid ook kon opnemen op de camera.

Proef 3 was een hele lange mooie proef, daar moesten we wel even in ons ritme komen. Weer een stapje moeilijker dan in Ede:

Proef 4 ging al weer een stuk beter:

Gast Sebastiaan Bleuanus
Geplaatst:

Geweldig om te zien hoe snel jullie leren, en hoe je alletwee fatsoenlijk in de HANS en de brede gordels zit. Safety first!

Geplaatst:

Jammer van de motorschade. Maar volgende keer de banden vullen met Stikstof en niet met Helium :-D

• 4 weken later...
Geplaatst:

Vrijdag en Zaterdag de ELE rally gereden. Eindelijk een keer zonder technische problemen de finish gehaald. Niet eens een lekke band gereden, terwijl ik toch een paar keer dacht, oh kut nu hebben we een lekke band.

976589_553328914710506_160520774_o.jpg

Ik heb onboard beelden t/m kp10 daarna hield de camera er mee op.

KP4, 7 en 8 heb ik volledig op youtube gezet van de rest heb ik een kleine compilatie gemaakt:

En vooral KP7 ging heel erg lekker, daar waren we maar 9 sec langzamer dan de snelste 325ichallenge deelnemer!

Geplaatst:

Bas...enorm leuk om dit te zien!!!!

eigenlijk ben ik jaloers op je

ik heb 17 jaar bij de ELE rally langs de baan gestaan als official en ambieerde altijd het rallyrijden

heb helaas ook de mindere kant ervan gezien en ben maar in de racerij beland..

Geplaatst:

Ik snap wat je bedoelt Harm, maar je kan nog altijd overstappen. :D

Ik heb het juist een beetje andersom. Racen ligt mij niet zo omdat ik dan hele tijd "bang" ben dat iemand anders mij van de baan rijdt. Bij rally rijden doe je toch meer je eigen ding.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Gisteren de de Vechtdal rally gereden, met veel plezier de finish gehaald. En ook nog eens met de Dwarsliggersbokaal naar huis gegaan!

6484_10201140824076730_699672584_n.jpg

Hier komen wij 3 keer langs. Op 2:57, 3:55 en 5:46:

Nog wat foto's:

2.jpg

1.jpg

Voor het hele verslag kijk hier

Onboard's komen er nog aan.

Geplaatst:

Bedankt!

Onboards staan inmiddels ook online.

KP2 en 6 staan volledig online van de rest een compilatie gemaakt. Helaas geen beelden van de laatste 2 proeven.

Compilatie:

KP2:

KP6:

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...