Cees Snel Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 Filmpjes Lelystad 2012 "onboard camera"Start is een drama, misschien een elektromotortje inbouwen voor de eerste 5000 toeren.Mooi weer, leuke dag afgesloten met een lekker BBQ.
Bart van Beek Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 mooie filmpjes Cees. Je ziet goed zo hoe snel het nog gaat
Gijs van Erp Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 Hierbij ook een filmpje van mij met de camera op de frontlip.In de tweede en derde ronde hoor je goed hoe ik in de limiter klap.
B Ansems Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 Een paar van mijn rondes:
Jan Wessing Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 Zondag heel iets anders gedaan.....In een RIB boot met 700pk door de Rotterdamse haven met 100km per uur.Kan het iedereen aanraden.http://www.flickr.co...tream/lightbox/
Jan-Willem van Ganswijk Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 Mijn enige rondje in de striker + de aftocht.... Daarna toch nog even met de fury rondgeweest, in rallystijl
Bas Slob Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 jammer van de striker, maar die fury loopt ook mooi zeg. Waarschijnlijk was je de slicks van de striker nog gewend vandaar dat je overal de buiten bocht nam
Jan-Willem van Ganswijk Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 jammer van de striker, maar die fury loopt ook mooi zeg. Waarschijnlijk was je de slicks van de striker nog gewend vandaar dat je overal de buiten bocht nam Ssh De fury is wat minder makkelijk te plaatsen
Gijs van Erp Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 Hierbij nog een compilatie van een aantal ronden en wat gefreubel er tussendoor.Heb dit nu met Windows Movie Maker gemaakt, maar ik verlies hierdoor wel erg veel kwaliteit vind ik.Heeft iemand hiervoor nog adviezen???
Jan Wessing Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er slicks had en wie straatbanden.Uit de lijst maak ik op dat er onderscheid is gemaakt in vermogen en gewicht maar debandenkeuze (slicks of straat) is volgens mij wel zo belangrijk.Hoewel je slicks wel warm moet rijden.Het is zo te zien wel een topdag geweest.
Bas Slob Geplaatst: 10 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 10 september 2012 Hierbij nog een compilatie van een aantal ronden en wat gefreubel er tussendoor.Heb dit nu met Windows Movie Maker gemaakt, maar ik verlies hierdoor wel erg veel kwaliteit vind ik.Heeft iemand hiervoor nog adviezen??? Leuk filmpje, vooral die zo dicht op de grond zit is wel grappig, bij de start was iemand een bout verloren zo te zien Ik gebruik zelf altijd sony vegas als video editing programma, kan je heeeeel veel mee instellen. Maar is geen gratis programma.
Jan-Willem van Ganswijk Geplaatst: 11 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 11 september 2012 Leuk filmpje, vooral die zo dicht op de grond zit is wel grappig, bij de start was iemand een bout verloren zo te zien Oei, die kan best eens van de striker geweest zijn
Gijs van Erp Geplaatst: 11 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 11 september 2012 Hoi Rogier,Ik heb WMM 6.0 onder Vista.Ik kan ook wel kiezen uit verschillende kwaliteiten. De filmpjes zijn geschoten op 720p met 60 fps.Het heeft dan geen zin om hem op te slaan als 1080p. Ik gebruik dan de optie:Windows Media HD 720p (PAL)(5,9 Mbps)Wat hij dan opslaat isBeeldgrootte 1280x720Hoogte breedte verhouding 16:9Frames per seconde 25Dan ben ik dus al meer dan de helft van de info kwijt. Een filmpje dat in MP4 formaat 3 GB was is nu nog geen 1 GB meer.Toch maar eens op zoek naar een ander programma (en een snellere computer).
Cees Snel Geplaatst: 11 september 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 11 september 2012 Dat kan wel kloppen, het origineel is 60fps en resultaat 25fps (de standaard), het aantal frames per seconde is minder dan de helft.Die 25fps is goed en met je originele 60fps kun je vloeiende slow-motion beelden maken, pas als je ver onder die 25fps komt zal je beeld gaan stotteren. Tegenwoordig kan Youtube ook slow-motion beelden afspelen als je je film met een hoog fps upload.Als programma kun je kijken naar Adobe Premiere, AVID of Apple Cut pro maar dit zijn geen eenvoudige programma's en om een beetje normaal te kunnen werken moet je toch een behoorlijk snelle computer hebben. Laat je anders eens informeren op een videoforum.
Antonie Vonk Geplaatst: 11 september 2012 Rapporteer Geplaatst: 11 september 2012 Wat Cees zegt klopt helemaal 25 fps is de standaard en met 720p betekend dat je hetfilmpje nu in een kwaliteit heb wat bij de TV providers (ziggo UPC en KPN) gezien wordt als HD.Maaaaaar, wordt het filmpje van WMM niet in AVI weggeschreven? AVI is niet zo'n fantastisch codec.........
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.