Thomas Walder Geplaatst: 15 juli 2012 Rapporteer Geplaatst: 15 juli 2012 Van het Fast Car Festival in Zandvoort had ik redelijk wat ruw filmmateriaal. Mijn bijrijder heeft hier een prachtige montage van gemaakt. Inclusief een spin van de baan af het gras in...
Jan-Willem van Ganswijk Geplaatst: 15 juli 2012 Rapporteer Geplaatst: 15 juli 2012 Met die spin had je aardig geluk
Frank Hoekstra Geplaatst: 15 juli 2012 Rapporteer Geplaatst: 15 juli 2012 Mazzel pik Wel een leuk filmpje,dacht je bij rijder dat jullie op een cross motor gingen rijden ofzo?
Thomas Walder Geplaatst: 15 juli 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 15 juli 2012 Aaaah vanwege de helm. Tja, hij is downhill mountainbiker en dit is gewoon zijn helm, eigenwijs volk . Maar deze spin he, als ik gas bijgegeven had, kon ik 'm er dan uittrekken? Ik vind het zo vreemd dat ik aan de binnenkant de bocht uitvloog en niet aan de buitenkant. Of gaf ik juist teveel gas omdat ie nog verder de bocht inreed?
Frank Hoekstra Geplaatst: 15 juli 2012 Rapporteer Geplaatst: 15 juli 2012 Moei;ijk te zien wat er fout gaat,ik denk dat je er wat te hard in gaat en een beetje verkeerde lijn.Je neemt te veel de binnenbocht
Jan Wessing Geplaatst: 16 juli 2012 Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2012 Als ik het goed zie, stuur je pas in na de curbs.Het is moeilijk te zien maar volgens mij had je het laatste stukje curbs moeten pakkenen daarna naar buiten moeten gaanMeer gas en je had de vangrail gekust.
Gijs van Erp Geplaatst: 16 juli 2012 Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2012 Ik krijg ook het idee dat je het clipping point volkomen mist en dus ook op het vuile gedeelte zit. Weelicht dan ook nog iets teveel snelheid en teveel sturen.Blijft toch een lekker stukske muziek van Skrillex!!!!
Thomas Walder Geplaatst: 17 juli 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 17 juli 2012 Dank voor de tips. Ik kreeg ook een beetje het idee dat mijn plaatsing op de weg niet ideaal was. Nou ja, het was een leerzame ervaring en ik heb verder niks geraakt dus een goedkope les
Gijs van Erp Geplaatst: 17 juli 2012 Rapporteer Geplaatst: 17 juli 2012 @ Rogier,Ook idd een lekker nummertje. Heerlijk voor in de auto!!!!!!!
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.