Ga naar inhoud

passenrit 2012 Wim vd Hil Timmelsjoch A


Wim v d Hil

Aanbevolen berichten

Succes bij het organiseren...

De 7RCB Schwarzwald Trip, waarop ook KCC leden van harte welkom zijn, gaat niet door wegens gebrek aan belangstelling.. Dit ondanks de aanwezigheid van leuke kronkelwegen, gezellige B&B, leuk gezelschap en zeer gunstig geprijsd...

Greetz,

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Patrick,

Dat vind ik vreemd. Het laatste wat ik hoorde is dat er nog maar 2 kamers beschikbaar waren?

Ik had hem in mijn agenda staan, maar zoals al gezegd in dat topic kan ik dat pas op het laatste moment beslissen i.v.m. werk.

Jammer van zo'n mooi initiatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch is het zo Gijs...

Ikzelf ben afgevallen wegens "het-niet-verzekerd-krijgen-op-buitenlands-kenteken" :evil: :evil: :evil: :evil: en een ander wegens ziekte, bleef enkel Bruno over want er waren slechts 5 kamers beschikbaar...

Greetz,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes bij het organiseren...

De 7RCB Schwarzwald Trip, waarop ook KCC leden van harte welkom zijn, gaat niet door wegens gebrek aan belangstelling.. Dit ondanks de aanwezigheid van leuke kronkelwegen, gezellige B&B, leuk gezelschap en zeer gunstig geprijsd...

Greetz,

Patrick

Ik denk dat de trip van Bruno de tijd een beetje tegen heeft, het valt voor mij n.l precies in de vakantie periode en dat zal voor meerdere mensen het geval zijn.

Daarom plan ik mijn rit altijd het derde weekend in Juni,veel eerder gaat niet omdat dan de meeste passen nog niet open zijn en later wil ik niet omdat er dan te veel tourisme is die in de weg rijden :wink::-D .

Verder is het geen cultureel uitje en word er niet bij iedere bocht gestopt, we gaan echt om te rijden zeg maar.

Ik zal er eens over denken maar beloof niets.

Eerst maar eens kijken hoeveel animo er voor is :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

holy shit voor €33 per persoon verbaasd het mij zeer dat deze trip niet gelijk meteen helemaal hartstikke vol zit.

als ik mijn autotje maar af had, dan ging ik meteen mee geweldig mooi rijden daar.

@patrick, wat is er aan de hand dan dat je je MNR niet op belgische platen krijgt.

grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...