Pim de Jonge Geplaatst: 12 april 2012 Rapporteer Geplaatst: 12 april 2012 Hallo allemaal,Ik heb mijn auto verkocht, ben van plan met een nieuw project te beginnen. Hij gaat naar Duitsland, moet ik dan nog iets speciaals regelen bij RDW of postkantoor??Alvast dank,Groet, Pim
Gast Hans Kruizinga Geplaatst: 12 april 2012 Rapporteer Geplaatst: 12 april 2012 http://www.rdw.nl/SiteCollectionDocuments/Over%20RDW/Brochures%20en%20folders/Uw%20voertuig%20en%20het%20kenteken.pdfpagina 20mvg hans
Ben van Ganswijk Geplaatst: 12 april 2012 Rapporteer Geplaatst: 12 april 2012 Jammer Pim, hij is zo mooi en nu zien we hem nooit meer .Veel succes met je nieuwe project, wat gaat het worden?
Pim de Jonge Geplaatst: 12 april 2012 Auteur Rapporteer Geplaatst: 12 april 2012 Hoi Ben, mijn oude droom is nog steeds een Alpine A110 project kopen om te restaureren, zeg maar de voorganger van de Stratos. Het bezig zijn met de techniek, het oplossen van problemen is toch erg leuk, het herstellen van oude onderdelen, soms ( ik zeg soms ) ook leuker dan het rijden.Groet, Pim
Gast Thor Veldboer Geplaatst: 30 juli 2012 Rapporteer Geplaatst: 30 juli 2012 Ik heb een soortgelijke vraag voor mijn vader. Ik heb (met dank, Hans!) de informatie uit hoofdstuk 6 er nog eens op na geslagen, maar het komt er dus als verkoper op neer, dat je met je auto naar de RDW tuft, daar een identificatie, de autopapieren en de originele kentekenplaten inlevert. Daarop krijg je van de RDW een uitvoerverklaring. Daarbij komen nog witte exportplaten. Volgens de RDW mag de auto dan rijdend 'over de weg' het land verlaten..Maar van wie is de auto dan op dat moment? Stel dat de wagen vervolgens, onderweg naar land X, een aanrijding veroorzaakt. Wie is er op dat moment dan nog aansprakelijk? Hoe of wanneer kan een buitenlander de auto op zijn naam zetten?
Peter van Kessel Geplaatst: 31 juli 2012 Rapporteer Geplaatst: 31 juli 2012 Even op de site van het GWK kijken. Met kenteken, platen, geldige APK en legitimatie naar het GWK en het is zo geregeld!
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.