Ga naar inhoud

gezocht poetsbrug

Robert Winsingh

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

iemand mischien een 220v poetsbrug in de aanbieding? op marktplaats staan verschilende soorten met 1 of 2 hef cilinders maar wat nu wel of niet het beste is weet ik ook niet , iemand hier mischien ervaring mee?

Geplaatst:

een poetsbrug lijkt me handiger dan en motorheftafel want dan kan mijn (gewone) auto er ook op .

Geplaatst:

He Jon alles goed?

Die tafel van Bert is ook een hele mooie, maar kost dan ruim het dubbele. Mijn ervaringen zijn nog wat mager :oops:

Heb hem nog steeds niet in de vloer ingebouwd.

Momenteel heeft mijn buurman de brug in gebruik. Is een renault 4 aan het restaureren en vindt het een perfect ding daarvoor.

• 2 weken later...
Geplaatst:

He Jon alles goed?

Die tafel van Bert is ook een hele mooie, maar kost dan ruim het dubbele. Mijn ervaringen zijn nog wat mager :oops:

Heb hem nog steeds niet in de vloer ingebouwd.

Momenteel heeft mijn buurman de brug in gebruik. Is een renault 4 aan het restaureren en vindt het een perfect ding daarvoor.

He Pino! Ja alles goed, dank je...zit lekker te genieten van de sneeuw met de familie in de Osterreichse bergen...even lekker tussenuit :wink: Goed om te horen dat de brug goed in gebruik is, maar nog steeds niet ingebouwd?! Ken dat, die plannen die steeds vooruitgeschoven worden!

Geplaatst:

ik denk dat ik net zoiets als bert koop alleen is mijn onderkant frame 11.5 cm en de carterpan/versnllingsbak zit maar 7 cm van de straat dus het mooiste zou zijn dat de brug dan verzonken word in de garage of anders moet ik met balken naast de brug gaan werken

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...