Robert Winsingh Geplaatst: 14 december 2011 Rapporteer Geplaatst: 14 december 2011 iemand mischien een 220v poetsbrug in de aanbieding? op marktplaats staan verschilende soorten met 1 of 2 hef cilinders maar wat nu wel of niet het beste is weet ik ook niet , iemand hier mischien ervaring mee?
Gast Bert Bakker Geplaatst: 14 december 2011 Rapporteer Geplaatst: 14 december 2011 http://www.barntools.nl/index.php?item=poetsbrug&action=article&group_id=10000021&aid=758〈=NLDeze heb ik al jaren, en met grote tevredenheid.Echt een perfect apparaat.Ik heb m`n Marlin er op gerestaureerd, maar beurt ook de Caddilac Fleetwood van m`n maatje met het grootste gemak. (2700 kg )Echt een aanrader........Bert Bakker.
J. Tarry Geplaatst: 14 december 2011 Rapporteer Geplaatst: 14 december 2011 Deze heb ik ooit gekocht: http://buitelaar.nl/comasy/templates/product.aspx?contentid=237&productid=4969Werkt ideaal...heb de zijkanten er af geslepen zodat het tussen de wielen vielen. Ook de binnenkant er uit gesleept om bij cardanas e.d. te komen, maar eigenlijk nooit gebruikt.Pino heeft het ondertussen overgenomen, misschien wilt hij ook zeggen wat zijn ervaringen zijn.
Robert Winsingh Geplaatst: 15 december 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst: 15 december 2011 een poetsbrug lijkt me handiger dan en motorheftafel want dan kan mijn (gewone) auto er ook op .
J. Tarry Geplaatst: 15 december 2011 Rapporteer Geplaatst: 15 december 2011 Oh ja, in dat geval is zo'n heftafel niets met een hefvermogen van zo'n 7-800kg.
Pino Corda Geplaatst: 15 december 2011 Rapporteer Geplaatst: 15 december 2011 He Jon alles goed?Die tafel van Bert is ook een hele mooie, maar kost dan ruim het dubbele. Mijn ervaringen zijn nog wat mager Heb hem nog steeds niet in de vloer ingebouwd.Momenteel heeft mijn buurman de brug in gebruik. Is een renault 4 aan het restaureren en vindt het een perfect ding daarvoor.
J. Tarry Geplaatst: 26 december 2011 Rapporteer Geplaatst: 26 december 2011 He Jon alles goed?Die tafel van Bert is ook een hele mooie, maar kost dan ruim het dubbele. Mijn ervaringen zijn nog wat mager Heb hem nog steeds niet in de vloer ingebouwd.Momenteel heeft mijn buurman de brug in gebruik. Is een renault 4 aan het restaureren en vindt het een perfect ding daarvoor.He Pino! Ja alles goed, dank je...zit lekker te genieten van de sneeuw met de familie in de Osterreichse bergen...even lekker tussenuit Goed om te horen dat de brug goed in gebruik is, maar nog steeds niet ingebouwd?! Ken dat, die plannen die steeds vooruitgeschoven worden!
Robert Winsingh Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst: 28 december 2011 ik denk dat ik net zoiets als bert koop alleen is mijn onderkant frame 11.5 cm en de carterpan/versnllingsbak zit maar 7 cm van de straat dus het mooiste zou zijn dat de brug dan verzonken word in de garage of anders moet ik met balken naast de brug gaan werken
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.