Ga naar inhoud

Vrij rijden 12 juli 2011 CPZ met onze L'Orange...

Peter van Kessel

Aanbevolen berichten

Gisteren hebben Werner en ik ons PRIMA vermaakt op Zandvoort met ons oranje monster!!

Flatshifter doet het ook fantastisch! 1x misgeschakeld in de opwarmronde maar dat was mijn eigen fout(je).

Het eerste filmpje is van mij en vanaf +/- 4.15 min rij ik een heel tijdje achter Luc van Altena aan (is wel leuk om te zien).

Peter:

Werner:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben nog een klein probleem bij het uitaccelereren. De motor houdt in als ik de bochten uitkom en als ik sturende bewegingen maak op het stuk van de hugenholtz bocht tot het scheivlak. Dat hele stuk rij ik volgas en dan voel ik de motor gewoon inhouden.

Volgens mij is de brandstofopbrengst voldoende. We gaan de bougies maar eens inspecteren. Misschien dat de motor de brandstof lastig kan verbranden op het moment dat hij moet "werken".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Daniel Cramer

ziet er leuk maar erg druk uit op de baan. Rijden toch wel een paar rond die weinig tot niet in de spiegel kijken. Zag een BMWtje toch aardig dichtbij komen in de bocht :eek:

Die persoon voor je in die westfield XTR? moet nog een hoop leren. Begrijp niet helemaal wat hij met zo'n auto doet. Op het rechte stuk gas geven is niet zo moeilijk, maar in de bochten moet hij echt veel sneller zijn.

Maar dat ding van jullie loopt wel lekker zo te zien, kan niet wachten tot m'n westfield af is en weer rondjes kan rijden!

gr Daan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Luc van Altena

Peter,

leuk dat dat ik er op sta.

ik probeer altijd wat rustig te rijden, vooral de 1ste sessies heb niks te winnen, enkel te verliezen.

Moet er even in komen.

Ja, rem ik rem altijd 50 m te vroeg en ga rustig door de bocht, houd behoorlijk afstand van de voorgangers.

Heb achter 2 extra uitlaten met een gewicht van 25 kg hangen, 1 m achter de achteras + de V8, dus wordt het tijd dat er zwaardere veren achter.

Het is toch wennen met dat gewicht achter je gat.

Vond iedereen in de supersport klasse netjes rijden.

Zondag 24 july is er weer vrijrijden van 13.00 tot 17.00 uur.

Dit staat niet op site van vrijrijden, maar ik kreeg van Dick een leaflet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze sessie was redelijk druk maar meestal valt het wel mee als je eenmaal een paar rondjes in de sessie zit.

@Luc: in het andere filmpje van Werner kom je voorbij en rijdt je meteen van hem weg.

Helaas is Werner de 24e met vakantie en we rijden alleen samen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...