Frank Engels Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Geplaatst: 3 februari 2011 Bison kit!(Kun zelfs schoenzolen met plakken )
Mischa Bauman Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Geplaatst: 3 februari 2011 het beste kan je even naar een auto bekleding bedrijf bij jou in de beurt gaan.Zij gebuiken ook een contact lijm maar dan een speciaal voor in de auto. aangezien bison kit los laat door vocht en warmte.
Patrick vd Langenbergh Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Geplaatst: 3 februari 2011 Ik ben zelf, op Mischa's advies, naar een lokaal autobekledingsbedrijf (www.carleather.be) geweest om er een litertje van hun contactlijm te kopen.Ik heb hen precies uitgelegd waarvoor de lijm moest dienen. Ze wilden me best wel lijm bezorgen, maar ze adviseerden me om in een goede DHZ-zaak Bison Kit te kopen. Die zou net dezelfde specificaties hebben als hun lijm... maar dan met het grote voordeel dat Bison Kit met een borstel kan aangebracht worden. Hun lijm is "spuitlijm" die al zijn eigenschappen verliest wanneer hij niet gespoten wordt... Ik heb hun advies dan maar opgevolgd en heb het kunstleder op alu gekleefd met Bison Kit... op de verpakking staat een temperatuurbereik tot 70°C vermeld. Vocht wordt niet vermeld... Ik zal wel zien of het "houdt"... Als 't ooit lost beginnen we maar opnieuw Greetz,Patrick
Frank Engels Geplaatst: 3 februari 2011 Rapporteer Geplaatst: 3 februari 2011 Vocht is met bison kit geen probleem, Bison kit is overigs contact lijm. Temperatuur bereik van bison kit weet ik niet.
Jos Evers Geplaatst: 4 februari 2011 Rapporteer Geplaatst: 4 februari 2011 Bison Tix werkte goed voor mij
Mischa Bauman Geplaatst: 4 februari 2011 Rapporteer Geplaatst: 4 februari 2011 zoals patrick aangeeft kan bisonkit tot 70 graden dus over het algemeen prima. alleen in veel auto als deze in de zon staat dan kan de temperatuur wel hoger op lopen. en mijn ervaring is dan dat in de loop der jaren het toch uiteindelijk los komt. en dat is jammer. vandaar mijn advies. ik spuit die lijm dan ook wel. in een seven zal bison prima werken.
Gast Eric Kroeze Geplaatst: 4 februari 2011 Rapporteer Geplaatst: 4 februari 2011 ga even naar de bouwmarkt en gebruik de bison keuze ding wat er voor hangt heb ik ook gedaan.bison heeft doorzichtige contact lijm en dit werkt topgr eric
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.