Ga naar inhoud

Voortgang westfield: rollenbank (pag. 5)

Bas Slob

Aanbevolen berichten

• Reacties 110
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Geplaatst:

Leuke plaatjes en een mooie authentieke sleutelruimte, ziet er goed uit bij jouw ! veel succes verder.

Geplaatst:

Dat is de conclusie van veel bouwers denk ik, ben ik zelf ook achter gekomen.

Ik zie wel dat jij een rare T9 versnelligsbak hebt. Vaste belhousing en een oude tailcase.

Maar hij past wel blijkbaar.

succes met de bouw

Gast Sjors Besseling
Geplaatst:

hoi bas, ziet er leuk uit.

Ik ben samen met mijn vader ook een westfield aan het bouwen.

Eind november kregen we de kit.

Een module kit, dus je zou denken dat je dan niet naar onderdelen hoef te zoeken...

Nou in tegendeel...

Ook met een module kit moet je gewoon opzoek naar onderdelen.

ik hoop dat andere westfield bouwers wel volledige pakketen krijgen.

De inpakker die onze modelekit heeft samengesteld was iig niet helemaal wakker.

(PS. wat wordt het kleurtje van de body?)

Geplaatst:

Ik heb zelf een SDV kit en heb nog geen problemen gehad dat er onderdele missen uit het westfield pakket. Maar ik heb dus een groot aantal donoronderdelen nodig en het kan ook nog eens op verschillende manieren, het is altijd toch leuk als je weer iets gevonden hebt en dat het dan ook nog precies past.

Hij wordt zwart en de velgen worden ook zwart. Met hier en daar een geel accentje ik weet nog niet precies hoe, maar de bies van de stoelen worden sowieso geel en ik ga het logo in de gril geel maken.

Ik had trouwens nog een vraagje over de versnellings bak er zitten 3 gaten in waarvan ik 2 wel weet waar ze voor zijn. Namelijk voor de knop die achteruit lamp inschakelt en de snelheidsmeter, maar er zit nog een 3e gat beetje schuin naar onder aan de kant waar de achteruitschakelaar ook komt, waar dient deze voor?

En hoe kan ik het gat van de snelheidsmeter het beste dichtmaken? hier zit geen schroefdraad in namelijk.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ziet er goed uit ! :D

Alleen de remslangen naar de voorremmen lijken mij iets te lang

Geplaatst:
Netjes!

Ik vind de onderdelen die binnenshuis hangt te drogen wel leuk :)

Dat huis staat leeg en gaat binnenkort gesloopt worden dus kan ik nu nog mooi als verf hok gebruiken :D

Geplaatst:

Ziet er goed uit. Heb ongeveer htzelfde er in liggen (zetec met oude T9). een tip. Carterpan inkorten. Ik heb denk ik 10 km gereden en heb toen maar besloten om alles in te korten. Je blijft vastzitten of rijdt de onderkant eraf!!!

Ben zelf nog bezig met fine-tunnen van mijn KMS systeem en benzine aanvoer. Succes, wat gebruik je voor motormanagement systeem?

Bas

Geplaatst:

Ik heb er ook een KMS systeem inzitten :) caterpan stond ook op de planning om in te korten, maar wou hem eerst af maken en door de keuring krijgen. Daarna gaan we kijken wat er allemaal aangepast moet worden :D

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Hij doet het !!

hierbij het bewijs:

Dit is net nadat hij voor het eerst gestart is. Helaas niet meer kunnen filmen de camera zat vol.

Ik heb ook al een stukje gereden, voelde allemaal goed.Nu nog de puntjes op de i zetten. Binnekort beelden met een rijdende westfield :)

Geplaatst:
Hij doet het !!

hierbij het bewijs:

Dit is net nadat hij voor het eerst gestart is. Helaas niet meer kunnen filmen de camera zat vol.

Ik heb ook al een stukje gereden, voelde allemaal goed.Nu nog de puntjes op de i zetten. Binnekort beelden met een rijdende westfield :)

Hey tweaker, gefeliciteerd!

Gast Tim Russell
Geplaatst:

Leuk zeg. Dat eerste ritje is altijd leuk, en ook heel mooi dat je in de buurt (Neem ik aan) ff kunnen gaan rijden.

Geplaatst:

Ja is gewoon de weg waar ik aan woon, ff keertje heen en weer. Nu wordt het wachten op een kenteken :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

De auto is eindelijk echt helemaal af nog een maand wachten op de keuring en dan kenteken platen erop!!

westfield_small.jpg

Hier nog paar test rondjes :roll:

testrondjes_thumb.jpg

Geplaatst:

linksom had als voordeel dat de uitlaat als bladblazer diend

mooie wagen geworden hoor

complimenten

Geplaatst:
eerste meters zijn ook stiekem gemaakt:

vimeo_westfield.jpg

Zeer zeer onverstandig al helemaal zo hard en gewoon tussen de normale weg gebruikers.

Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Het is alleen mijn mening.

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...