Ga naar inhoud

westfield SEI

harm

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

mooie westfield SEI dus met onafhankelijke wielophanging.

is net even wat groter dan een SE maar heeft niet de breedte van een SEIW

ik pas er met mijn 1.88 lengte fatsoenlijk in.

met 1640 cc crossflow motor en dubbele webers licht getuned ongeveer 125 pk

heeft nog wel een beetje aandacht nodig . zit wat vliegroest op draagarmen e.d

is gebouwd door een RAF monteur met goede materialen

schijfremmen rondom(nieuw) ,5 bak ,sierra diff , alu tank , goodridge remleiding enz

Zit ook nog harrier onderdelen op :)

bouwjaar 1993

erg mooi racing green bodywerk met klassieke lange spatborden

nagenoeg nieuwe kap en deuren

netjes bekleed interieur

willans gordels

kofferbakje met deksel

kachel

euro 8250.- op nederlands kenteken en apk

zelf keuren = goedkoper

kom kijken

• 1 maand later...
Geplaatst:

het is weer bijna wintertijd en ga wat opruimen

doe een bod op deze mooie westfield en wie weet istie van jou

Geplaatst:

heb ook weer een groene SEIW te koop.

zet alles maar hier neer, doen we de winst door 3

Geplaatst:

weet je bas

ik wordt een beetje moe van deze handel

ik ben gewend om mijn waar op een eerlijke manier te adverteren

dus ik zeg niet dat dit een splinternieuwe is maar wel een hele mooie met wat werk aan de onderkant

vervolgens staan er 4 soortgelijke te koop bij jan en alleman

en ook nog met heeeeel veel pk's altijd

dus er had bij mijn advertentie moeten staan

absoluut superkanon,getunede opgeboorde ford crossflow racemotor met 135 pk want dat leveren ze toch altijd :blink: in nieuwstaat etc

het gaat niet om de auto

het gaat erom hoe dat je hem weet aan te prijzen.

de prijs van dit soort westfields is ook nog eens met gemiddeld 4000 euro gezakt de laatste 2 jaar en daar moet ik als bedrijf dan nog winst uithalen en garantie verlenen

kan beter maar weer beun de haas te worden met een leuke hobby

hoef ik geen administratie bij te houden geen boekhouder te betalen geen garantie meer te verlenen kan ik vanuit een kippeschuur gaan verkopen enz enz

dus wat mij betreft komt er iemand hier een leuk bod doen en neemt hij of zij een mooie westfield mee voor weinig geld en verknal ik nu ook de handel

ps ik krijg er nog 2 in consignatie allebij groen met gele neus

wide bodies en 1 compleet gerestaureerd en 1 gewoon heel erg mooi en vooral goed

Geplaatst:

harm ben het wel met je eens wat betreft een en ander wat je zegt.

Maar uiteindelijk verkoopt de auto toch zichzelf wel.

Mooie verhalen over megavermogens en stoelen nog in de verpakking etc hebben niet zoveel zin, de mensen zijn wereldwijs genoeg om te bepalen of een auto zn geld waard is.

Geplaatst:

nee bas

met mooie praatjes haal je mensen binnen

met eerlijke praatjes komen ze niet kijken

kom jij anders eens kijken wat ik hier heb staan

Geplaatst:

met mooie praatjes haal je mensen binnen

met eerlijke praatjes komen ze niet kijken

dat geldt zeker met de meeste zaken zoals telefoonmaatschappijen en nieuwe auto's verkopen,

Enorme bergen met voordeel en heel veel gratis schijn je daar te krijgen.

Zoveel dat mensen daardoor gaan kijken.

maar of dat in het kleine kitcarwereldje geldt weet ik niet.

Ik zeg altijd dat ze hier een hobby komen kopen ipv een auto.

Je topic wordt trouwens vervuild door ons gelul, sorry daarvoor.

Gast Alex van Loenen
Geplaatst:

Hallo , hier Jan en Alleman.

Bekijk hem vrijdag maar Harm, en dan zul je zien dat de Westy echt als nieuw is. En dat de nieuwe 2 delige deurtjes nog in de verpakking zitten daar kan ik ook niets aan doen( de oude eigenaar heeft er echt maar 3700 mls mee gereden in 17 jaar tijd ) Hij had voor die korte stukjes echt geen dak en of deurtjes nodig.

Ik hang geen lulverhalen op, mijn auto's zijn gewoon mooi. Maar ik bekijk ze natuurlijk altijd in Engeland in den lijve ipv dat ik koop vanaf een foto en de auto pas zie als hij in NL is.

En ook een kippeschuur heeft blijkbaar charme gezien het aantal verkochte auto's. ;-)

Geplaatst:

We zitten weer heftig in de groene Westfields de laatste tijd :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Tsja...... Toen ik -nu 2 jaar geleden- er eentje zocht bijna nergens te vinden... :-)

Zit nu wel met en bijna gestrand restauratieproject.. :-(

Geplaatst:

alex

ik heb jan en alleman meer in zijn algemeenheid bedoeld

zoals het er ook staat dus

jouw schuur is te hoog voor een kippeschuur trouwens tís meer een paardenhok of zo

dat je jou handelswaar hier in mijn topic nog even komt aanprijzen vind ik niet zo jofel eigenlijk

bas wat ik ermee bedoel is dat ik het niet kan maken om ergens een mooiere voorstelling van te maken dan wat het daadwerkelijk is

mensen hebben toch al moeite om zo'n eind te rijden en als dat dan ook nog voor niets is.....

en mijn topic vervuil je niet hoor

ik denk 1 van de meest gelezen nu en nu wel duidelijk dat ik hier een koopje heb staan

harry

sorry dat ik zeg maar jij bent voor mij een echt klassiek voorbeeld van een iemand die iets moois zoekt,hoge eisen steld en vervolgens met iets totaal anders thuiskomt.

een beetje geduld had je wat verder geholpen denk ik

Geplaatst:

harry

sorry dat ik zeg maar jij bent voor mij een echt klassiek voorbeeld van een iemand die iets moois zoekt,hoge eisen steld en vervolgens met iets totaal anders thuiskomt.

een beetje geduld had je wat verder geholpen denk ik

Harm,

Ik kan je alleen maar gelijk geven,.... op het moment dat ik een auto zocht wou ik te graag.... Inderdaad had geduld mij verder gebracht.

Laat dit dan een les is voor alle toekomstige kopers, dan is er in ieder geval nog iets bereikt... :-)

Groet,

Harry

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...