Gast Paul Sanders Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapporteer Geplaatst: 28 augustus 2010 Mijn baan in Nederland is definitief gestopt en wij vertrekken binnenkort terug naar buitenland.Heel erg jammer.Dus heb ik een kitcar te koop - mijn Fisher Fury ZetecLichtgewicht chassis met onafhankelijk wielophanging, instelbare schokdempers, 2 litre Ford Zetec motor, dubbel weber 45 DCOE en Webcon Alpha EPS, spaghetti 4-1 uitlaat spruitstuk, verhoogde eerste versnelling, ingekort karter, mohair stoffendak. Nieuw APK. Taxatie waarde: EUR 17,000. Geen emissie eisen op kenteken bewijs.Ik heb er heel erg veel plezier mee gehad. Hopelijk gaat iemand anders net zo veel lol mee hebben. Maak mij een bod en wie weet...(staat ook op marktplaats).Je kunt mij ook bellen voor meer gegevens: 06 12 93 34 94Paul Sanders
W.Schreur Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapporteer Geplaatst: 28 augustus 2010 Gewoon meenemen! Valt onder verhuisboedel ==> veel eenvoudigere import keuring!
B.Klaaijsen Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapporteer Geplaatst: 28 augustus 2010 hangt van het land af waar je naartoe vertrekt, kitcars met emissievrijstelling zijn van na 1996 en kan je in duitsland, frankrijk, belgie , italie oftewel de hele EU (behalve de UK ) niet importeren.In frankrijk, Italie is de minimale leeftijd voor een kitcar zelfs 30 jaar
harm Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapporteer Geplaatst: 28 augustus 2010 in oman laten ze dit niet toeis een rampnet als thailand
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.