Ga naar inhoud

Lets the fun start !!


Martin Scheepbouwer

Aanbevolen berichten

Eindelijk de pret kan beginnen.

Het is zondag ochtend 8.25 uur wat doe je in je weekend zoe vroeg je bed uit ik lijk wel gek !!

Maar in bed of uit bed maakt niet zoveel uit,wat slaap betreft,want dat doe ik echt niet.

Mijn meissie vind het prima dat ik er uit ben want de hele nacht liggen draaien woelen piekeren is ook niks.

En waarom dan wel zullen jullie je afvragen?

Nou ik stap zo in mijn auto en gaat de SSC CatXL ophalen (yeah).

Op enkele delen is hij kompleet dus verwacht ik een bouw proces van iets minder dan een jaar.

de beoogde setup:

SSC catXL

Getunde Beams dual vvt-i 260Pk

roller throttle bodies (zitten al op het blok)

6 bak

Full sper diff

Wilwood remmerij

Digital dashboard MXL Strada

Alloy tank

Heated windshield(scheelt ontwaseming systeem)

Kleur wit met zwart en carbon look parts(zelfs de velgen 15 x7 in carbon look gevonden)

Verlichting LED in combo met 4x 4 inch carbon look koplampen

Stoelen ben ik nog voor aan het shoppen

Dit is het wel ongeveer.

Ik zal natuurlijk fotos maken want het is echt nummer EEN van de SSC stal

het enige wat me stoort is het feit dat de IKS op zich laat wachten.

Lees wel wat verhalen en het grootste probleem is de geluids hinder!

En nog steeds niet het antwoord gekregen over de kosten van de IKS.

Ik neem nog een bakkie en vetrek over een klein half uurtje.

gr Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe vang je een Tiger !!!!

antwoord je duw hem in een focus.

Ja echt waar dak beugels er op bank neer klappen en de hele kit verdwijnt in en op de Ford Focus.

We stonden er bij en keken er na.

Maar alle gekheid op een stokje.

Na alles gecontroleerd te hebben en de veranderingen door gesproken te hebben"want er is verschil tussen de levering van Tiger en SSC" is het toch een hele lijst.

Chassis hier en daar veranderd de GRP delen een perfecte afwerking en zelfs het gebruikte polyester is zelfs wit en niet alleen de gelcoat.

De verwarmde vooruit,alle boutjes moertjes,kit,afwerk materiaal,meters met diverse sensoren voor de motor,twee brandstof tanks een alloy een staal (verschil van 4,8 kg),noem maar op .

het frame boven op de auto gedonderd alles in dozen in de kofferbak alles ging er in op een deel na!

Juist de GRP achterkant met wielkasten,die dus maar op het shassis geplaats en vast getaped en met een touw beveiligd.

Eric en sabine bedankt voor deze eenerverende middag en met een slakkegangetje(80km/u) naar rotjeknor.

Mijn meissie gebeld toen ik bijna thuis was voor het eten ,en tot mijn verbazing stond ze te wachten met een flesje sjanpoppel en werd de nieuwe telg van de familie door mijn dochter en vrouw gedoopt.

Bijgaand wat fotootjes en ik kon geen plaatjes van de verbaasde gezichten van mensen die langsreden en zich afvragen (what the hell is that)maken.

gr martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...