Gast Pierre Hawinkels Geplaatst: 18 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 18 juli 2010 beste lezers,wie kan mij aan een versnellingsbak helpen van een ford sierra,het is een 5 bak en de versnellings pook zit met 3 schroefjes bevestigd,was ook al heel blij met de versnellings hendel compleet met het voet plaatje,daar wij volgende week op vakantie gaan en vandaag de versn,hendel er compleet uit is gekomen valt de vakantie met de seven in het water,ook was ik al blij met een leen pook dan kan ik na de vakantie rustig verder kijken,ik hoor van jullie,mvrgr pierre hawinkels,,
Paul van der Knijff Geplaatst: 18 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 18 juli 2010 Pierre, ik woon een beetje uit de buurt maar heb eventueel een orginele pook voor je. Ik wil er op termijn wel weer een vervanger voor terug maar dat heeft geen haast.Wanneer er niemand dichterbij bij jou wat heeft kunnen we wat regelen.Paul
Rob Habets Geplaatst: 18 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 18 juli 2010 Pierre,of course heb ik nog een pook in de aanbieding, kan afgehaald worden in Born.........Drop maar even een belletje.P.s. quick shift of normaal?Als Pierre het niet kapot krijgt, bestaat het niet
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.