Maurice Janssen Geplaatst: 15 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 15 juli 2010 Heren , Afgelopen week is mijn gaskabel gesprongen , ik ben nu op zoek naar een nieuwe buiten kabel met binnen kabel. Ik heb weber cabarateurs op de zetec zitten. Wie weet welke kabel ik het beste kan kopen. Bij de automaterialen zaken vragen ze me allemaal merk en type auto... en ja .. die van mij kennen ze niet ...Alvast bedankt ,Maurice
Martin van der Wal Geplaatst: 15 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 15 juli 2010 Heren , Afgelopen week is mijn gaskabel gesprongen , ik ben nu op zoek naar een nieuwe buiten kabel met binnen kabel. Ik heb weber cabarateurs op de zetec zitten. Wie weet welke kabel ik het beste kan kopen. Bij de automaterialen zaken vragen ze me allemaal merk en type auto... en ja .. die van mij kennen ze niet ...Alvast bedankt ,MauriceRVS remkabel van een fiets, met wat nippels extra, er is toch niets passends voor te koop.
Mike Heuzen Geplaatst: 16 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2010 Een remkabel is niet zo flexibel. Als je een krappe bocht moet maken zou ik toch een echte gaskabel kopen. Bij mij ging met een remkabel het gas niet soepel en ging daardoor traag terug. Dat is niet lekker bij het schakelen.Ik heb hem bij Biesheuvel besteld en die werkt prima.gr, Mike
Gast Marcel Maase Geplaatst: 16 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2010 Ik rij al jaren met een gewone handremkabel van een fiets.....nooit problemen gehad.
Maurice Janssen Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2010 Mike . weet je toevallig welke kabel jij gekocht hebt bij biesheuvel ?Ben overal geweest , maar de medewerking is ver van behulpzaam bij de meeste garages en automaterialen handels
Thomas Rouw Geplaatst: 16 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2010 Mike dan heb je een montage fout gemaakt met de kabel, Ik gebruik al sinds jaar en dag de teflon gevoerde buiten kabel en bij behorende binnenkabel van de nederlandse firma Elvedes, en heb nog NOOIT een gebroken of anderzijds kapote kabel gehad. ook in de Lola net deze kabel ingebouwd.voordeel, zeer goedkoop, super soepel (radius van 10cm is geen probleem), universeel dus overal passend te maken.verkrijgbaar bij de betere fietsenmaker.met alle respect voor Biesheuvel, maar als je geld uit wilt geven doe dat dan aan iets belangrijks als goodrich remleidingen ofzo.... ipv een echte biesheuvel Tjoening gaskabelt, echt zonde geld.Grtz Thomas
harm Geplaatst: 16 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2010 heeeeeeeelemaal mee eensen anders wil ik hem je wel verkopen
Bas Braams Geplaatst: 16 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2010 heeeeeeeelemaal mee eensen anders wil ik hem je wel verkopen Dan mag je er 2 meenemen komende week. !!
Maurice Janssen Geplaatst: 16 juli 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2010 probleem is , ik heb een pendaal box waar een kogel op zit , aan de kabel zit een gegoten stuk wat daar op klikt ..
B.Klaaijsen Geplaatst: 16 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 16 juli 2010 Niet moeilijk denken, kabelklemmetje om de nieuwe kabel en desnoods een moertje aan de gaspedaal lassen ofzo. In 10 minuten klaar. Ik gebruik altijd fiets-remkabels en schroeftonnetjes,klemmetjes,stelschroefjes etc van de fietsenwinkel.
Mike Heuzen Geplaatst: 18 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 18 juli 2010 Kan best goed werken hoor de fietskabels, maar bij mij gaf het toch wat meer weerstand. Ik heb zelf een pedalenbox gemaakt met een retourkabel, zoals het ook op de Hayabusa zit. Ik moest daarbij vrij scherp de bocht om onder het pedaal. Een originele gaskabel doet dat toch echt wat makkelijker dan een rem kabel. Leg ze maar eens naast elkaar. Met de remkabel had ik soms het gevoel als of hij niet snel genoeg terug kwam en met gas geven had ik het gevoel alsof hij even niet wil en dan doorschiet. Met de gaskabel heb ik dat niet en volgt hij precies mijn voet.De kabel was trouwens maar 13 euro bij Biesheuvel inclusief tonnetjes.Gr, Mike
Mike Heuzen Geplaatst: 18 juli 2010 Rapporteer Geplaatst: 18 juli 2010 Ik heb deze kabel gebruikt. http://www.biesheuvel.nl/store/product/987/throtthle_body_kabel___3_meter
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.