Gast Gertjan Honders Geplaatst: 24 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 mei 2009 wie heeft nog leuke dingen liggen voor de 4 age?ga een blokje opbouwen en alles is natuurlijk te koop op het net,maar ik probeer het eerst hierben benieuwdgroeten gertjan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mischa Bauman Geplaatst: 24 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 mei 2009 ik zou gelijk overstappen naar 20v.Goedkoper meer pk's. (160pk+-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Gertjan Honders Geplaatst: 24 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 mei 2009 Ja ja dat gaat er best wel eens van komen denk maar ja bijna iedereen heeft dat gedaan dus daarom dacht ik er ligt vast her en der nog wat leuk spul te niksen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas Rouw Geplaatst: 25 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 25 mei 2009 Hee Gertjan, weer in den lande? ik heb hier nog een origineel 4age carter liggen voor je.verder is er in de gebruikte hoek best veel te vinden voor die blokjes, je kunt ook veel zelf maken, vliegwieltjes etc etc.stel hogere nokkenstokken erin en ITB's dan de uitlaat poorten een beetje bewerken en je bent een eind op weg.volgens mij heeft Mischa nog wel het een en ander liggen voor de 16VGrtz Thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.