Ga naar inhoud

Nieuwste Mini-Lid

Rob Habets

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geboren donderdag 10 juni, om 13.35h, na een keizersnede,

onze zoon Stef, 3440gr en 49cm.

SP_A0055.jpg

Broer van trotse zus Lara.

Eerste overall in maat 56 ligt al klaar.......

Nu heb ik dus hulp bij het klussen en zal alles wel een stuk sneller opschieten.......... :wink:

Groets, Rob, Miranda en Lara Habets

Geplaatst:

Rob,

van harte!! Heel veel plezier, geluk en nachtrust toegewenst!!!!!!

Marcel

Geplaatst:

Hé Rob, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Dat íe maar voorspoedig mag opgroeien, samen met z'n zusje...

Je was dus ruim optijd klaar met de babykamer?

Zo'n keizersnee, doe dat niet zeer? (Lijkt mij niks...)

Miranda ook gefeliciteerd natuurlijk, en een voorspoedig herstel gewenst!

Rudie.

Geplaatst:

Van harte proficiat Rob.

Geniet er samen van.

Beterschap voor je vrouw.

Nu nog zoeken naar bijpassende schoentjes voor de overall...

Vr.gr. Peter

Gast Pierre Hawinkels
Geplaatst:

van herte gefelisiteerd van af deze kantj,noe kins ze goan stronse,van alles get,is altied het sjoonste anges hebs aug niks mear te zegge,groetjes oet mofetr.. pierre en gerda..

Gast Rene Spijk
Geplaatst:

Gefeliciteerd! En laat het dan ook mijn verjaardag zijn! Toevallig! Ik zal elk jaar aan hem denken! Hahaha.

Heel veel geluk togewenst en laten zijn eerste woordjes: "papa auto bouwen" zijn..... (dat zeggen die jongens van mij ook constand....

René

Geplaatst:
van herte gefelisiteerd van af deze kantj,noe kins ze goan stronse,van alles get,is altied het sjoonste anges hebs aug niks mear te zegge,groetjes oet mofetr.. pierre en gerda..

Rob, Pierre probeert je ook te feliciteren met jullie nieuwe aanwinst.

Maar ja, op een toetsenbord staan zóveel verschillende letters om te kiezen... Is best wel moeilijk :oops:

Gast Pierre Hawinkels
Geplaatst:

mer mer rudie,det kinst dich toch waal leze of neet doe bes toch al bienoa eine halve limburger ,,,,, maar maar rudie dit kan je toch wel lezen jij bent al bijna een halve limburger ,,,?? gr uit mofert ,pierre

Geplaatst:

manne,

bedankt voor de leuke reactie's..

Vanavond de eerste nacht buiten het ziekenhuis.Eens kijken hoeveel uur nacht(f)rust we effectief kunnen scoren. Nu heb ik de arts ook nog nadrukkelijk gevraagd de kleine een beetje arm af te stellen, zodat hij met 1 lading nutrilon (nieuwste hi-octane babyvoeding) een lange stint kan doen. Is wel lekker voor moeder en moi.

p.s. gezocht: My first Hazet / My first Snap-on o.i.d. :wink:

Geplaatst:

Die heb ik ergens thuis liggen, kreeg ik ook met mijn eerste :D Het hele boek is in Haynes stijl...met veel fotos en uitleg! :P

@Rob: gefeliciteerd, geniet van deze prille dagen!!

Geplaatst:

Hoi Rob,

Nou, deze höbs se dan toch sjneller klaor dan d'n auto :D

Tege d'n tied das se 'm klaor höbs, kent dien aanwins d'r mit rieje.

proficiat en veul rös toegewunsj!!!!!

Groete,

Ben.

Geplaatst:

Yep,

de algemene stemming is dat Stef waarschijnlijk mee kan helpen bij de eindmontage van de Seven :oops:

Of Stef groeit HEEL snel, of ik ben langzaam maar grondig :wink:

Gast Ivo Verlinden
Geplaatst:

Gefeliciteerd met jullie zoon en ook mijn dochter en zoon zijn met de keizersnede eruit gehaald! :cry: Voordeel is dat het sjoinke (dichting) van het vrouwke dan zo goed als nieuw blijft! :wink:

Als Stef wordt zoals die van mij staat hij inderdaad vanaf hij kan lopen mee in de garage. Die van mij is ondertussen al bijna 14 jaar maar ik geniet nog van elke minuut dat we samen aan het knoeien en soms ook aan het vloeken zijn wand dat leren ze natuurlijk ook van de papa!

:oops:

Nu eerst nog enkele jaartjes pamperkes monteren! :lol:

Geplaatst:

Heren,

die Haynes Baby workshop manual is alleen voor RHD-modellen. Die van ons is LHD met twee rechter handen :P

Geplaatst:

Rob ook vanuit de betuwe van harte gefeliciteerd.

Geniet ervan samen.

Gr Willem

Gast Johannes Timmermans
Geplaatst:

Heel hartelijk gefeliciteerd met de "geboorte" van Stef en heel

veel geluk samen.

Hartelijke groet,

Johannes Timmermans

• 3 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...