harm Geplaatst: 23 mei 2010 Rapporteer Geplaatst: 23 mei 2010 gespot gele dax / vm / mohr whateverwas jij dat rudie?of wie anders?wij kwamen tegemoet rijden met groene fury spider en gele westfield megabusawat een geweldig lekkere dag vandaag
Frank Hoekstra Geplaatst: 23 mei 2010 Rapporteer Geplaatst: 23 mei 2010 Ik ben niemand tegen gekomen,rondje Jubbega,Gorredijk,Heerenveen en binnendoor weer naar huis. Was idd een geweldige dag Net nog met de kids het kanaal onveilig gemaakt met mn 8pk....
Rudie Heikens Geplaatst: 23 mei 2010 Rapporteer Geplaatst: 23 mei 2010 Paula en ik hebben een stukje Friesland gereden.Eerst via Vollenhove over de oude Zuiderzeedijk naar Blokzijl, Blankenham, Kuinre en Lemmer, waar we op het terrasje van Lange Henk wat ingenomen hebben.Vervolgens richting Balk, naar Tjerkgaast, De Knipe, Oldeberkoop, vlak langs Elsloo (niet op bezoek gegaan want er was toch niemand thuis...) Doldersum, Frederiksoord en Havelte waar ze overigens hééérlijk ijs verkopen, weer naar huis.Komen we daar tussen Balk en Tjerkgaast van die hééle kleine autootjes tegen met héél vriendelijk zwaaiende mannen!De voorste bestuurder kon ik niet zo gauw herkennen, maar de achterste kwam me wel erg bekend voor! Was Harm uut Elsloo...Het was weer genieten vandaag!Groet, Paula en Rudie.
harm Geplaatst: 24 mei 2010 Auteur Rapporteer Geplaatst: 24 mei 2010 en bedankt namens mijn vrouw en dochter rudie!!die mannen waren dus meiden haha
Rudie Heikens Geplaatst: 24 mei 2010 Rapporteer Geplaatst: 24 mei 2010 Oeps...Sorry Ingrid, kzal de volgende keer beter kijken naar de eertse auto en wat minder naar de tweede.(Moet je wel beloven dat je voorop blijft rijden...)Groet, Rudie.Vandaag richting Achterhoek. zie ik dan weer van die autootjes?
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.