Ga naar inhoud

Challenger Trikus te koop

Gast Ar Beltman

Aanbevolen berichten

Gast Ar Beltman
Geplaatst:

Te koop, na lang wikken en wegen, mijn Challenger Trikus. Ik heb er veel lol mee gehad maar ben nu toe aan een auto met 4 wielen.

Deze machine is gebouwd in 1997 in Engeland, en er bestaat hier maar één van. Een GSXR1100 motor met een vermogen van rond de 160 pk, 340 kg, aandrijving op het achterwiel staan garant voor waanzinnige acceleraties. Topsnelheid rond de 220 km per uur (en dat is heel spannend op de Autobahn).

Met deze Trike heb je gegarandeerd ontzettend veel lol en bekijks, en altijd aanspraak. De wegligging is goed maar fouten worden genadeloos afgestraft. Uitdagende machine dus voor mensen met stalen zenuwen! Als je langer bent dan ca. 1m85 gaat het niet passen.

Onlangs nog vervangen:

- Banden voor en achter

- Ketting en tandwielen

- Olie en filter, kleppen gesteld

- Stuur voor betere controle

In 2008 op Nederlands kenteken gezet door Bas Klaaijsen, de Trike is 100% legaal en zal menig agent doen fronsen.. Geen APK keuring nodig (<400 kg), geen emissie eisen, geen helmplicht.

Deze unieke bolide is te koop voor 12.000 euro, eerst hier op dit forum, later ook elders op het internet. Géén testpiloten graag, proefrit alleen mogelijk voor serieus geïnteresseerden.

Bij de Trike hoort een speciaal gebouwde aanhanger, waar hij precies op past.

a_1439.jpg

a_1440.jpg

a_1441.jpg

Geplaatst:

Het is een bijzondere verschijning! Jammer dat je hem weg doet, weet je al wat er voor in de plaats komt?

Succes met de verkoop!

Gast Ar Beltman
Geplaatst:

Nee, weet het oprecht nog niet. Ik vind de MEV kit van Bas erg interessant, maar het kan ook zijn dat ik voor een kant en klare seven-achtige ga. Als de wegligging met name op circuits maar superieur is. Heb in ieder geval geen haast.

Geplaatst:

de MEV atomic is wel wat voor jou om te bouwen. Die kit is waanzinnig leuk en kost niet veel. Info staat op mn site.

4wielen, (R1) Bike motor in middenmotor setup, ruim onder 400kg (ca 350) dus geen emissie eisen en apk plicht en nog goedkoper te keuren dan de Rocket omdat het voor de wet een 3wielig motorvoertuig wordt net als je trike. Geen slurptax

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...