Gast Koen Pater Geplaatst: 17 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 mei 2009 Hallo,Ik heb hier nog een hele stapel nette tijdschriften "Auto Motor Klassiek" liggen (een kleine 40 stuks).Iemand die er belang bij heeft? Stuur me dan maar een pb.Koen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Wessel-Jan Fijnvandraat Geplaatst: 18 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 mei 2009 Hallo,En ik heb nog een grote stapel met veel autovisies, top gears, onschatbare klassieker, race report, which kit etc.Bijna 2 verhuisdonzen vol!Gratis ophalen, want bij het oud papier is ook zonde!Groet,WJ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harm Boerma Geplaatst: 18 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 mei 2009 wessel janik ben zeer geinteresseerd in de whitch kitik probeer mijn collectie compleet te makenwelke jaargang en nrs heb je?ik heb ook nog wat jaargangen van de amkgratis voor de liefhebber Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Wessel-Jan Fijnvandraat Geplaatst: 18 mei 2009 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 mei 2009 welke jaargang en nrs heb je?HI Bram, ik weet het niet, ze zitten onderin een doos, ver achter in het opslaghok.Wie alles wil hebben, komt maar langs in Utrecht!GroetWJ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.