Gast Johannes Timmermans Geplaatst: 9 februari 2010 Rapporteer Geplaatst: 9 februari 2010 Weet iemand een aanhanger te huur, of te leen in de omgeving Limburg.Wil een keer op en neer naar Harm (als hij de maten van de rolbeugel terug kan vinden).Alvast Bedankt,Johannes Timmermans
Salem Mourad Geplaatst: 9 februari 2010 Rapporteer Geplaatst: 9 februari 2010 Ter info johannes: ik heb ook nog een losse Fury rolbeugel liggen als je maten wilt opnemen, ligt in delft. Die van Jos is nog dichterbij (binnenkort)
harm Geplaatst: 9 februari 2010 Rapporteer Geplaatst: 9 februari 2010 johannes heeft een 1ste type irs chassisdaat passen de live axle beugels niet opik kan de maten vast van de auto afnemen van die jongen uit assen die Jon tarrys fury gekocht heeftmaar ik heb zijn adres of tel nr nieten dan maken we een hele mooie rvs beugel.
Richard Aerdts Geplaatst: 10 februari 2010 Rapporteer Geplaatst: 10 februari 2010 Ik heb vaker een aanhanger bij Boels in de Beatrixhaven in Maastricht gehuurd.Kost eigenlijk 2 keer niks voor een dag, X-Works heeft er ook eentje staan. Je mag ook mijn A-frame lenen daar gaat dit ook prima mee.Ik woon in Maastricht dus dat kun je gratis gebruiken. Mijn striker wil toch niet lopen. Vanwege die stomme benzinepomp. Groet
Gast Johannes Timmermans Geplaatst: 10 februari 2010 Rapporteer Geplaatst: 10 februari 2010 Hoi Harm,Heb je een pb-tje gestuurd over de rolbeugel.Anders krijg ik op mijn kop dat ik in een andere toppic moet zijn.Groetjes,Johannes
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.