StevenRH Geplaatst: 16 februari Rapporteer Geplaatst: 16 februari Ik ben Steven Nijenhuis en kom uit Zutphen. Eind 2015 kocht ik mijn Robin Hood in Engeland. Toen gelijk naar het RDW geweest voor invoering. Helaas voldeed de auto niet aan de eisen en moest ik eraan gaan sleutelen. In 2016 en 2018 ben ik vader geworden en is het project daardoor helemaal stilgevallen. Nu de kinderen ouder zijn, is de liefde voor de Robin weer helemaal terug gekomen en heb ik er veel uren aan gewerkt. Om te beginnen voldeed de Ford Pinto motor niet aan de toelatingseisen. Uiteindelijk heb ik een Ford Sierra donor gekocht en is het ombouwproject begonnen. Ik heb hem ook direct omgebouwd van RHD naar LHD. Ik wil jullie liefhebbers en mede kitcar eigenaren graag eens ontmoeten en kennis delen. Natuurlijk wil ik ook mijn trots tonen. Ik lees graag mee op het forum. Hoewel de beschikbare vrije (lees)tijd beperkt is door het hebben van een eigen autobedrijf en een partner die inmiddels flink zwanger is. De afbeelding is zoals ik hem kocht 10 jaar geleden. Nu nog voorzien van veel stof. Tot snel! Quote
Peter Geplaatst: 19 februari Rapporteer Geplaatst: 19 februari Welkom Steven, de auto ziet er strak uit . Quote
Bas Bais Geplaatst: 11 maart Rapporteer Geplaatst: 11 maart Hoi Steven, Welkom hier. Ik had je al toegevoegd aan de whatsappgroep, maar wellicht is het ook leuk om lid te worden van onze club. Voordelen van lid worden zijn de leuke tourritten, clubdagen op Lelystad en onze clubbladen. Lid worden kan door een mailtje te sturen aan algemenezaken@kitcarclub.nl Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.