Herman Kamp Geplaatst: 11 juli Rapporteer Delen Geplaatst: 11 juli In het weekend van 31 augustus en 1 september is er weer een tweedaagse toertocht vanuit Friesland. De eerste dag is er een prachtige tocht door het Friese en Drentse landschap. We komen door schitterende dorpjes, langs hunebedden en gezellige terrasjes. De zondag rijden we langs de IJsselmeerkust en komen langs het kleinste vissershaventje van Europa. Beide dagen wordt er gestart tussen 10.00 en 11.00 uur vanaf Hof van de Koning in Heerenveen. Hier genieten we op de zaterdagavond ook van een gezamenlijk dinerbuffet. Opgeven via de site. Vermeld of je 1 of 2 dagen meerijdt en of je aanschuift bij het buffet op de zaterdagavond. Groeten, Herman Kamp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 12 juli Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli De kans is groot dat ik de zondag aanwezig ben. De auto en wie er eventueel mee gaat is nog niet bekend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter Scheilen Geplaatst: 21 juli Rapporteer Delen Geplaatst: 21 juli (aangepast) Herman, de kans is groot dat wij zaterdag meerijden. Zondag 1 sept staat de trackday op het programma. Is hier vermelden met hoeveel auto's/personen meegaan voldoende, of dient ergens anders "ingeschreven" te worden? Tevens de vraag hoeveel kms de route zaterdag ongeveer is. Alvast bedankt voor een reactie. Grtz. Peter 21 juli aangepast door Peter Scheilen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Herman Kamp Geplaatst: 22 juli Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 22 juli Vragen van Peter beantwoord via privécontact. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erwin Geplaatst: 28 augustus Rapporteer Delen Geplaatst: 28 augustus Goedemorgen Herman, ik heb mij nog nergens "officieel" aangemeld, maar wil er graag beide dagen bij zijn. Of ik nu iets gemist heb of het niet begrepen heb laat ik even in het midden..😁 Wel heb ik bij fb aangegeven dat ik mee ga, en we komen met ons tweeën. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 30 augustus Rapporteer Delen Geplaatst: 30 augustus Let op: Op A32 staan op het moment bij hmp 41.3 aan beide zijden flitscamera's. Is bij afslag start/eindpunt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.