Ga naar inhoud

Pompeblêdtoer 2024

Herman Kamp

Aanbevolen berichten

In het weekend van 31 augustus en 1 september is er weer een tweedaagse toertocht vanuit Friesland.

De eerste dag is er een prachtige tocht door het Friese en Drentse landschap. We komen door schitterende dorpjes, langs hunebedden en gezellige terrasjes.

De zondag rijden we langs de IJsselmeerkust en komen langs het kleinste vissershaventje van Europa.

Beide dagen wordt er gestart tussen 10.00 en 11.00 uur vanaf Hof van de Koning in Heerenveen. Hier genieten we op de zaterdagavond ook van een gezamenlijk dinerbuffet.

Opgeven via de site. Vermeld of je 1 of 2 dagen meerijdt en of je aanschuift bij het buffet op de zaterdagavond.

Groeten, Herman Kamp

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Herman, de kans is groot dat wij zaterdag meerijden. Zondag 1 sept staat de trackday op het programma.

Is hier vermelden met hoeveel auto's/personen meegaan voldoende, of dient ergens anders "ingeschreven" te worden?

Tevens de vraag hoeveel kms de route zaterdag ongeveer is.

Alvast bedankt voor een reactie.

Grtz.
Peter

aangepast door Peter Scheilen
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Goedemorgen Herman, ik heb mij nog nergens "officieel" aangemeld, maar wil er graag beide dagen bij zijn. Of ik nu iets gemist heb of het niet begrepen heb laat ik even in het midden..😁

Wel heb ik bij fb aangegeven dat ik mee ga, en we komen met ons tweeën. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...