Ga naar inhoud

Nick stelt zich voor

Nick Bakker

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Mijn naam is Nick, ik ben 25 jaar oud en ik kom uit het prachtige Oost-Groningen.
Ik werk in de industriële automatisering en een van mijn hobby's is het detailleren van voertuigen.

Momenteel rijd ik een Ford Fiesta Black Edition, en ik ben van plan om dit uit te breiden met een Super-Seven (kitcar).

Met vriendelijke groet, Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
44 minuten geleden, Nick Bakker zei:

Nog steeds in alle rust op zoek naar een Super-Seven.
Ik hoor/lees altijd dat het kenteken moet kloppen, nu staat er een op marktplaats.
Is dit een voorbeeld van kenteken klopt niet dus weglopen?
≥ Kitcar te koop Lotus superseven mk indy — Kitcars — Marktplaats

Net wat je zegt het kenteken moet bij de auto kloppen. Als ik deze nakijk dan krijg ik een VW kever op een MK indy/tiger achtige seven. Dit is een auto waar ik ver van weg zou blijven...

Heb je een budget voor jezelf in gedachten wat je wilt uitgeven aan een super seven? Op marktplaats staan enkele sevens zoals een Dax (Mohr) Rush met een pinto en een Tiger met een turbo pinto.

aangepast door Joey van den Bogaert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joey,

Bedankt voor je antwoord, Hier was ik al een beetje bang voor.

Er staan inderdaad mooie exemplaren te koop, echter die 2 voorbeelden die je noemt lijken aardig "af" en juist het klaar maken en sleutelen vind ik het leukste.

Budget... alles naar zijn waarde.

aangepast door Nick Bakker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...