Nick Bakker Geplaatst: 21 mei Rapporteer Delen Geplaatst: 21 mei Hallo iedereen, Mijn naam is Nick, ik ben 25 jaar oud en ik kom uit het prachtige Oost-Groningen. Ik werk in de industriële automatisering en een van mijn hobby's is het detailleren van voertuigen. Momenteel rijd ik een Ford Fiesta Black Edition, en ik ben van plan om dit uit te breiden met een Super-Seven (kitcar). Met vriendelijke groet, Nick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudie Heikens Geplaatst: 21 mei Rapporteer Delen Geplaatst: 21 mei Dan heb je de 1000 bochtenrit van 2e Pinksterdag echt gemist Nick! Maar welkom bij deze club! "Jong bloed, altijd goed!" 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nick Bakker Geplaatst: 5 augustus Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 augustus Nog steeds in alle rust op zoek naar een Super-Seven. Ik hoor/lees altijd dat het kenteken moet kloppen, nu staat er een op marktplaats. Is dit een voorbeeld van kenteken klopt niet dus weglopen? ≥ Kitcar te koop Lotus superseven mk indy — Kitcars — Marktplaats Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 5 augustus Rapporteer Delen Geplaatst: 5 augustus (aangepast) 44 minuten geleden, Nick Bakker zei: Nog steeds in alle rust op zoek naar een Super-Seven. Ik hoor/lees altijd dat het kenteken moet kloppen, nu staat er een op marktplaats. Is dit een voorbeeld van kenteken klopt niet dus weglopen? ≥ Kitcar te koop Lotus superseven mk indy — Kitcars — Marktplaats Net wat je zegt het kenteken moet bij de auto kloppen. Als ik deze nakijk dan krijg ik een VW kever op een MK indy/tiger achtige seven. Dit is een auto waar ik ver van weg zou blijven... Heb je een budget voor jezelf in gedachten wat je wilt uitgeven aan een super seven? Op marktplaats staan enkele sevens zoals een Dax (Mohr) Rush met een pinto en een Tiger met een turbo pinto. 5 augustus aangepast door Joey van den Bogaert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nick Bakker Geplaatst: 5 augustus Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 augustus (aangepast) Hey Joey, Bedankt voor je antwoord, Hier was ik al een beetje bang voor. Er staan inderdaad mooie exemplaren te koop, echter die 2 voorbeelden die je noemt lijken aardig "af" en juist het klaar maken en sleutelen vind ik het leukste. Budget... alles naar zijn waarde. 5 augustus aangepast door Nick Bakker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudie Heikens Geplaatst: 6 augustus Rapporteer Delen Geplaatst: 6 augustus Nick, neem eens contact op met kitcars.nl in Swifterbant. Je weet niet wat je daar ziet! Ook misschien wel iets om opnieuw weer op te bouwen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edwin Haerkens Geplaatst: 10 augustus Rapporteer Delen Geplaatst: 10 augustus https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/overige-auto-s/m2137702880-vm-77-2-0-i-16v-kat-e2-1998-blauw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francesco De Stefano Geplaatst: 15 augustus Rapporteer Delen Geplaatst: 15 augustus Altijd goed zo’n VM77! 😁. Maar deze is ook af lijkt het. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.