Joey van den Bogaert Geplaatst: 9 april Rapporteer Delen Geplaatst: 9 april Hallo Allen, Ipv elke keer een nieuw bericht te plaatsen zal ik dit jaar (2024) dit evenement blijven gebruiken als KCC op de koffie. Steeds zal er een nieuwe datum komen wanneer er weer eentje is waardoor dit bericht weer bovenaan het forum komt te staan. 14 april beginnen we met de 1e KCC op de koffie bij De Kribbe aan de weerseweg 6A nabij Wilp. Deze keer moet je opletten hoe je naar De Kribbe komt. Aankomend weekend is er een evenement in Wilp rondom Operation Cannonshot. Met de oversteek over de IJssel van de Canadezen begon in de nacht van 11 op 12 april 1945 de bevrijding van Wilp, Apeldoorn en vanuit daar het Westland. Dit wordt herdacht en gevierd met een evenement 12 t/m 14 april a.s. De weg bij de Dorpskerk wordt autoluw gehouden. Dus wij beter bereikbaar via de andere kant van Wilp, via de Marsstraat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 2 mei Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 2 mei De datum voor de maand mei is de 5e. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 5 mei Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 mei Vandaag hebben we de huiskamer plek gekregen. Bij binnenkomst linkerkant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 15 juni Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 15 juni Ik dacht dat ik iets had gedeeld maar toch niet. Morgen weer een KCC op de koffie met een thema: vaderdag! Ik ben er samen met mijn vader om er een lekkere lunch te nuttigen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 11 juli Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 11 juli Zondag 14 juli zal er weer een KCC op de koffie zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 5 augustus Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 augustus 11 augustus is er weer een KCC op de koffie vanaf 11 uur. Zelf ben ik even aanwezig (tot een uurtje of 12) i.v.m. een andere afspraak die dag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joey van den Bogaert Geplaatst: 6 september Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 6 september Zondag 8 september zal er weer een KCC op de koffie zijn. Hier ben ik zelf niet aanwezig omdat ik een andere afspraak heb staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.