Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

mijn naam is Marcel van Riet en ik woon in de omgeving van Eindhoven. Van 2000 tot 2011 ben ik in het bezit geweest van een VM met een 2.0ltr turbo. 
Nadat ik deze had verkocht heb ik in 2012 een (Gardner Douglas) Cobra gekocht in de UK.

Na verschillende ombouw projecten is deze inmiddels klaar en volledig naar mijn zin.

Afgelopen week heb ik wederom een VM gekocht (niet afgebouwde kit), welke ik samen met mijn zoon (16jaar) aankomend jaar verder ga afbouwen.

Via dit forum wordt er flink wat ervaringen uitgewisseld wat naar mijn mening een super goede manier is om deze hobby gezamenlijk op een hoger plan te brengen.

Wellicht tot ziens

Marcel

Geplaatst: (aangepast)

25.thumb.jpg.c333faa5e19e70b2498da6e741fae442.jpgwelkom hier  en wie weet tot 1 van de events

bouwen  en verbouwen is leuk maar het rijden ermee en avonturen ermee beleven   is ook fun

hier is het in de wintermaanden verbouwen ombouwen aanpassen  en de rest van het jaar overal naar toe gaan  en terrasjes pakken hi

gr robert en thanuttha van der ende

aangepast door R van der Ende
foto
Geplaatst:

toppie  elke keer een stap verder  en vastleggen die momenten

volgende stap  blokje  laten draaien misschien hi?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...