M Breit Geplaatst: 14 juni 2021 Rapporteer Geplaatst: 14 juni 2021 Eindelijk, mijn droom komt uit; ik heb een kitcar! Van jongs af aan had ik thuis met mijn vader het idee om een kitcar te gaan bouwen. Helaas is dit er nooit van gekomen maar de interesse in kitcars is altijd gebleven. In de tussentijd heb ik de laatste jaren veel tijd gespendeerd aan mijn peugeot 106 GTI welke ik zowel op de openbare weg als het circuit de sporen gaf. Met 850 kilo en 150pk niet al te slecht. Op Assen ging ik rond in 2:09. Nu de 106 helemaal klaar is en geen uitdaging meer vormt was het tijd om mijn droom te vervullen; een kitkar kopen! Vorige week was het zover, hij stond al even op marktplaats, maar na een testrit was ik direct verkocht en is hij mee naar huis gegaan: Betreft een mk indy met: Fireblade 929rr motorblok met rond de 150PK Powercommander 3 piggyback Gear indicator Mintex remblokken 3.63 differentieel In de toekomst hoop ik hier wat dingen aan te veranderen: Stand alone ECU (O2 sensor, ETG sensoren, launch etc etc) 3.38 differentieel met sper Rolkooi De auto zal dit jaar voornamelijk nog op de weg gereden worden. Als ik hem goed genoeg onder de knie heb gaat hij het circuit op! Tot ziens. Quote
hilberink.g Geplaatst: 14 juni 2021 Rapporteer Geplaatst: 14 juni 2021 Mooie MK Indy Welkom bij de club. Gr Gerrit Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.