Simon Custers Geplaatst: 31 maart 2021 Rapporteer Geplaatst: 31 maart 2021 Even voorstellen, Simon, 44jaar, woonachtig in Belgisch Limburg. Ik heb een Mk indy R BEC met een 2002 Gsxr 1000 motor, ooit gekocht op mijn 30ste verjaardag als kit bij Haselier, zelf gebouwd en na veel moeite legaal op de Belgische baan gekregen. Maar dat is al een tijdje geleden, ondertussen staat hij al jaren stil, gezin is er ondertussen bijgekomen en elk jaar denk ik, 'nu ga ik hem eens inorde maken', maar elk jaar komen er weer projecten tussen die voorrang krijgen. Grootste probleem is de keuring (apk), ik weet wel zeker dat hij niet door de Co keuring (0,5%)gaat geraken. Er zit catalysator en een closed loop lambda systeem op, maar ik heb het gevoel dat deze toch enkel gaat werken als alles goed afgesteld is, als het al mogelijk is. Verder lekt de uitlaat en zou deze ofwel stiller moeten, ofwel(nog liever) langs achter uitkomen. Ik zoek eigenlijk iemand die dit voor me kan oplossen en te vertrouwen is, want zelf kom ik er toch niet aan toe, en hopelijk kan ik er daarna wat van genieten. Hopelijk kan iemand hier me op weg helpen. Quote
hilberink.g Geplaatst: 31 maart 2021 Rapporteer Geplaatst: 31 maart 2021 Tim is vast op de hoogte van de regels in België. En zeer ervaren met Sevens en lotus . Zeker de moeite waard om hem te bellen voor meer info en wat hij voor jou kan betekenen. Gr Gerrit Quote
Simon Custers Geplaatst: 1 april 2021 Auteur Rapporteer Geplaatst: 1 april 2021 Hallo Gerrit, Bedankt voor de tip, ga ik zeker eens doen! Quote
Tim Valk. Geplaatst: 2 mei 2021 Rapporteer Geplaatst: 2 mei 2021 Inderdaad, ik heb hier iemand in de buurt voor😉 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.